نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1393 - 18:36
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگاران برنامه هفته بسیج را تشریح نمود

به گزارش چهارفصل، شهرام مهدوی مطلق در گفتگو خبرنگاران به تشریح برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در هفته بسیج پرداخت.

 

وی بسیج را مفهومی عمیق و شور آفرین دانست که افتخار و ایثار را به اذهان متبادر می‌کند.

 

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی  کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به اهمیت بسیج دانشجویی در دهه پیشرفت و عدالت با گفتمان امام، انقلاب و رهبری، برنامه‌های بسیج دانشجویی با معرفی فلسفه وجودی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها و مشارکت دادن عموم دانشجویان در برنامه‌های بسیج طرح ریزی شد و در دانشگاه‌ها اجرایی می‌شود.

 

مهدوی مطلق به برخی از برنامه‌های بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: تشکیل ستاد برگزاری روز قشر در دفاتر بسیج دانشجویی،‌ برگزاری همایش بزرگداشت روز قشر با حضور دانشجویان و اساتید در سطح دانشگاه‌ها،‌ کنفرانس خبری با رسانه‌ها، خبرگزاری و نشریات استان در هفته بسیج،‌ برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت شهدای دانشجو در دانشگاه‌های استان،‌ انتشار نشریات و ویژه نامه هفته بسیج با محوریت بسیج دانشجویی،‌ اجرای نمایش خیابانی گروه هنری بسیج در دانشگاه‌های استان و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشجو از جمله برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج به شمار می‌آیند.

 

وی تجلیل از پیشکسوتان، نخبگان و بسیجیان نمونه قشر دانشجو، برگزاری یادواره شهدای دانشجو در سطح دانشگاه‌ها و شهرستان‌ها،‌ برگزاری جشنواره ورزشی شهدای دانشجو در سطح دانشگاه‌ها، دیدار دانشجویان با ائمه جمعه و جماعات و عطر افشانی و گلباران مزار شهدا را از جمله دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته مذکور ذکر کرد.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی  کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روز سوم آذر امسال از ساعت ۹ به مدت یک ساعت دانشجویان با ذکر صلوات و سرود ویژه شهدای دانشجو در کلاس‌ها قیام کرده و در صورت نبود برنامه درسی، به سمت محل برگزاری برنامه بزرگداشت بسیج دانشجویی در دانشگاه حرکت می‌کنند.

 

مهدوی مطلق برگزاری همایش مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در تاریخ دوم آذرماه امسال را یکی دیگر از برنامه‌های بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: همایش شکوه هجرت در روز چهارم آذر ماه به صورت استانی و همایش اقتصاد مقاومتی نیز در روز سوم آذر ماه در دانشگاه آزاد گچساران برگزار می‌شوند.

 

منبع:سایت مردم استان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی