نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آذر 1393 - 8:37
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: عده ای در پی تطهیر اقدامات آقا زاده‌ها هستند، آقا زاده‌هایی که عوض طرفداری نظام، ضدانقلاب شده‌اند.

به گزارش چهارفصل، سیدعلی‌محمد بزرگواری، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار دانشگاهی پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس در واکنش به صحبت هاي عصر امروز حسين مرعشي در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: آقای مرعشی می‌داند که فتنه از خواهرزاده‌هایش شروع شد.

 

وی ادامه داد: این‌ها می‌خواهند مرزها را بشکنند، همگان شاهد هستند که هم اکنون مهدی هاشمی چطور در دادگاه داد می‌کشد. نظام به این‌ها آزادی بیان داده است تا بتوانند علی رغم اینکه با نظام مخالفت کرده‌اند به بیان دیدگاه‌های خود بپردازند اما شاهد این هستیم که اینان دارند از این آزادی بیان سوء استفاده می‌کنند.

 

این نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و وبویراحمد در مجلس با بیان اینکه عده ای در پی تطهیر اقدامات آقا زاده‌ها هستند گفت: آقازاده‌ها همان‌ها هستند که فتنه و آشوب را برپا کردند،‌ فتنه گران همین خواهر زاده‌های آقای مرعشی هستند. آقا زاده‌ها عوض اینکه طرفدار نظام باشند ضدنظام شده‌اند.

 

بزرگواری با بیان این که آقازاده ها از مهدی هاشمی تا مطهری‌ها آفت نظام شده‌اند، گفت: این ها جنگ نرم را به راه انداخته‌اند، در این جنگ نرم آقا زاده‌ها را جلو انداخته‌اند و این حرکت هماهنگ شدهٔ آن‌ها دارد به سمت خم کردن عمود خیمهٔ ولایت می‌رود، سردمداران این جنبش عمود این خیمه را نشانه رفته‌اند.

 

این نماینده مجلس در ادامه گفت: سران فتنه حیات خلوت رییس جمهور شده اند و به هر نحوی درحال مداخله در سیاست های دولت هستند. این فتنه گران خیانت‌های بزرگی به کشور و انقلاب کردند،‌ این‌ها همان‌ها بودند که هزینه‌های بزرگی را بر نظام تحمیل دادند.

 

بزرگواری ادامه داد: یکی از این هزینه‌ها بحث مذاکرات هسته ای است که به درازا کشیده شده است. این قبیل اقدامات آن‌ها نابخشودنی است، موسوی و کروبی به غرب چراغ سبز نشان دادند و کاری کردند تا نیروهای انقلابی وا داده نشان داده شوند.

 

وی در پاسخ به سخنان مرعشی که میرحسین موسوی و کروبی را افرادی انقلابی، معتبر و مورد اعتماد امام(ره) خواند، گفت: میرحسین موسوی فردی فراماسونری است و اصلاً اعتقادی به نظام اسلامی ندارد، کروبی نیز فردی ساده و فریب خورده است. این خائنین را ما به عنوان سران فتنه نمی‌شناسیم. این‌ها محصور فتنه شده‌اند، سران فتنه، کسی است که بذر فتنه را در نماز جمعه کاشت.

 

این نماینده مجلس اظهار داشت: در زمان انقلاب خیلی‌ها نزدیک امام خمینی (ره) بوده‌اند از لاهوتی‌ها بگیر تا بنی صدر، همهٔ این ها از نزدیکان امام بودند. اما آیا این بدین معنی است که آنان همیشه مورد اعتماد امام بوده‌اند؟ این ها به هیچ وجه اصل ولایت فقیه را قبول ندارند. فتنه گران گزافه گویانی هستند که هرچه گزافه بگویند در مردم تاثیری ندارد.

 

وی در پایان در خصوص مجوز دادن به چنین اشخاصی جهت سخنرانی در دانشگاه‌های استان بیان کرد: گویا در استان ما عده ای دست به کار شده‌اند و دارند جو سالم این استان را به سمت بی اعتمادی و التهاب پیش می‌برند. دستگاه‌های امنیتی و استانداری باید جلوی این یاوه گویان را بگیرند. ما با تمام قوا جلوی این ها می‌ایستیم. هدف این جور برنامه‌ها تنها خراب نمودن جو سالم و آرام حاکم بر استان است.

 

به گزارش خبرنگار دانشگاهی پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، عصر روز سه شنبه، 25 آذر، با دعوت تشکل وحدت اسلامي دانشگاه علوم پزشکي یاسوج، حسین مرعشی عضو ارشد کارگزاران سازندگی که نسبت برادر خانمی با هاشمی رفسنجانی رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام را نیز دارد در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سخنرانی کرد. سخنرانی حسین مرعشی را -اینجا- بخوانید.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا