نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. دى 1393 - 12:00
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: ما باید همیشه آگاه و هوشیار باشیم و بدانیم دشمنان قسم خورده انقلاب دست از پا نخواهند نشست وفرمول مقابله با دشمنان ولایت پذیری و بصیرت است.

محمد عبدالحسيني صبح امروز در گفتگو با خبرنگار چهارفصل  اظهارداشت: هر آن کس که با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنی کند و در حق آن در هر رنگ و لعابی که باشد ظلم کند، به محمد(ص) و آل محمد(ص) خیانت کرده است.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: مکتب ائمه ما این است که بیعت پذیرفتگان، پیروی کنندگان و سکوت کنندگان همه در یک جبهه قرار دارند.

 

وی در ادامه افزود: سخن از فتنه 88 مرور تاریخ بشریت است وتاریخ  کهنه  نمی شود.

 

عبدالحسيني گفت: اگر امام(ره) فرمود "ملت من از ملت رسول ا.. بهتر است" امروز بر همگان روشن است که دشمنان ایران، دندان تیز تر از دشمنان رسول ا.. اند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در ادامه خاطرنشان کرد: مطالبه همه دوست داران نظام مختص به دو نفر فتنه گر نیست و استفهام انکاریست اگر سوالی در خصوص آنها و نوع مجازاتشان بپرسیم چراکه درس مکتب عاشورا این اجازه را به ما می دهد که با صراحت بگوییم : حامیان و سکوت کنندگان آن روزها هم متهم درجه یک هستند.

 

وی در ادامه افزود: اگر رأفت نظام شامل حال برخی دستبند به دست های سبز پوش دیروز شد، آن را به فال نیک نگرفتند و توبه نکردند تا مصداق این آیه قران شود که "وقتی نجاتشان دادیم دوباره راه عناد و سرپیچی را در پیش گرفتند".

 

فعال دانشجویی دانشگاه یاسوج اظهارداشت: امروز به پشتوانه رهبری انقلاب و بصیرت مردم ماهیت افراد برای تاریخ مشخص شده است وتجربه فتنه سال 88 یک امتحان الهی برای کسانی بود که به راه و منش انقلاب اسلامی ایمان آورده بودند.

 

وی در پایان افزود:ما باید همیشه آگاه و هوشیار باشیم و بدانیم دشمنان قسم خورده انقلاب دست از پا نخواهند نشست وفرمول مقابله با دشمنان ولایت پذیری و بصیرت است.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی