نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. اسفند 1393 - 19:08
امام جمعه موقت یاسوج به بیان اینکه روزهای پایانی سال 93 نزدیک است، گفت: عملکرد مسوولان اجرایی در زمینه تحقق فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تمام ابعاد از جمله شعار امسال و اقتصاد مقاومتی بررسی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج افزود:با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 93 باید عملکرد مسوولان اجرایی در زمینه تحقق فرامین، بیانات، فرمایشات و رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب در تمام ابعاد از جمله شعار امسال و اقتصاد مقاومتی بررسی شود.

 

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر لزوم اظهارنظر عادلانه نسبت به عملکرد دولت ها در حوزه های مختلف و نادیده نگرفتن خدمات شایسته دولت های قبل در تمام بخش ها تاکید می کنند.

 

 حسینی صدر ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب همچنین بر متوقف نشدن تداوم حرکت علمی کشور، پرهیز از ورود جریان های سیاسی به دانشگاه ها و تلاش جدی برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی  تاکید دارند.

 

امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب ضمن دفاع از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران بر لزوم هوشیاری در مقابل نیرنگ کشورهای عضو گروه 1+5 و اعتماد نکردن به آنها نیز تاکید کرده اند.

 

حسنی صدر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دو روز قبل اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری، گفت: در این اجلاسیه آیت الله محمد یزدی به عنوان فردی شایسته ریاست این مجلس را بر عهده گرفت.

 

وی با بیان اینکه آیت الله یزدی از استوانه های حوزوی کشور به شمار می رود اظهار کرد: این عالم فرزانه تاکنون نیز خدمات ارزنده ای به نظام و انقلاب ارایه کرده است.

 

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری در قانون اساسی دارای جایگاه والایی است و از مهمترین وظایف این مجلس می توان به انتخاب و نظارت بر عملکرد رهبر اشاره کرد.

 

حسینی صدر با تسلیت سالروز رحلت حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی فرزند و یادگار امام راحل، بیان کرد: ایشان جزو شخصیت های برجسته حوزه های علمیه کشور بود.

 

وی به سالروز بمباران شیمیایی حلبچه از سوی رژیم بعث عراق،  اشاره کرد و گفت: در این جنایت هولناک عده زیادی ازهموطنان بی دفاع به طرز فجیعی کشته شدند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی