نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. فروردين 1394 - 10:55
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نامه امام راحل در روز 6 فروردین سال 68 به برخی مطرودین نظام گفت: فتنه‌گران و سران آن‌ها از نامه امام راحل در 6 فروردین 68 به مطرودین عبرت بگیرند.

به گزارشچهارفصل،حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با اشاره به نامه تاریخی روز 6 فروردین سال 68 امام راحل به برخی از مطرودین انقلاب اظهار کرد: این نامه تاریخی امام برای همیشه عبرت‌آموز خواهد بود تا کسی در نظام جمهوری اسلامی به دنبال فتنه‌گری نباشد.

 

وی با بیان اینکه در آن دوره برخی از افراد ساده‌لوح با اعمال و گفتاری که داشتند خود را از بدنه انقلاب و نظام طرد کردند، ادامه داد: هرچه امام راحل تلاش کرد این فرد از دامان انقلاب خارج نشود و خط انحراف را در پیش نگیرد اثربخش نبود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خط انحراف موجب شد که عده‌ای از انقلاب و مسیر آن خارج شوند؛ درست شبیه آنچه که در فتنه 88 رخ داد و عده‌ای به نصیحت‌های مقام معظم رهبری گوش ندادند و مسیر خود را از انقلاب و مردم جدا کردند.

 

بزرگواری تصریح کرد: این افراد گمراه به نصیحت ولی زمانه خود گوش ندادند و سرنوشتی پیدا کردند که دلیل آن غلطیدن در ورطه انحراف بود.

 

منبع : فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی