نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. آبان 1394 - 10:12
مسئول حوزه بسیج امام سجاد(ع) ناحیه عشایر کهگیلویه وبویراحمد گفت: این اردو با هدف ترمیم و بازسازی مسجد اروستای گچی ناحیه عشایر دشمن زیاری از توابع شهرستان کهگیلویه انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مهدی سعادتی مسئول حوزه امام سجاد(ع) دشمن زیاری ناحیه عشایر کهگیلویه وبویراحمد  در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی از اعزام بسیجیان این ناحیه برای اردوی جهادی به روستای گچی دشمن زیاری خبر داد.

 

وی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی هفت روزه در دشمن زیاری کهگیلویه اظهار کرد: این اردو با هدف ترمیم و بازسازی مسجد اروستای گچی ناحیه عشایر دشمن زیاری از توابع شهرستان کهگیلویه انجام گرفته است.

 

مسئول حوزه بسیج امام سجاد(ع) ناحیه عشایر در این گفت وگو عنوان کرد: این اردو با هدف ترمیم و بازسازی مسجد روستای گچی برگزار شد که تعداد 15 نفر از بسیجیان پایگاه علی بن ابی طالب (ع) روستای گچی دراقدامی جهادی برای ساخت دیوار مسجد و برخی  از جاهای مسجد روستای تلاش کردند.

سعادتی با بیان اینکه اردوی جهادی در راستای عملی کردن عرصه محرومیت‌زدایی انجام می‌شود گفت: در این اردوها بسیجیان جهادگر با حضور در مناطق محروم به ساخت یا ترمیم اماکن عمومی همچون مساجد، حسینیه‌ها، سرویس‌های بهداشتی عمومی، خانه‌های عالم، مدارس و غیره می پردازند.
 

وی در پایان گفت: این اردو توسط گروه جهادی شهید پناهی پایگاه علی بن ابی طالب (ع) روستای گچی به سرگروهی عبدالرضا پرونده برای ترمیم مسجد روستا انجام گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی