نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. آبان 1394 - 0:38
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: اگر امروز همه دنیا در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته اند واگر مسولین نظام جمهوری اسلامی در محافل مختلف در جلسه های مختلف محکم و با صلابت حرف می زنند و دنیای غرب برای مذاکره با ایران التماس می کردند همه و همه به برکت و به عزت خون شهیدان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در یادوراه 16 شهید دهستان چنار شهرستان بویراحمد اظهار داشت: برنامه های یادوراه شهدا یک مراسم ختم نیست بلکه تکریم شهداست، همانند شعار الهی همچون نماز و ... که تکلیف دین است این گونه مراسمات هم تکریم و بزرگ داشتن این شهداست.

 

سرتیپ دوم پاسدار یداله بوعلی در ادامه بیان داشت: راه شهدا، راه دین است که هر چه که پیامبران در طول تاریخ گفته اند در منش این شهدا دیده می شود و اگر یادخدا، احترام به قرآن و پیامبر و عشق به شهدای کبربلا از دل مردم بیرون رفت نام شهدا هم فراموش خواهد شد.

 

وی با تصریح براین که تازمانی که نام امام حسین(ع) است نام شهدا هم هست افزود: هرچه از قیام امام حسین(ع) ما درک نکردیم در دوران 8 سال دفاع مقدس درک کردیم و معنای مرگ بر ظالم و حمایت از مظلوم یعنی مرگ آمریکا را بعد از انقلاب مشاهده کردیم.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به اینکه خانواده های شهدا فرزندان خود را فدای امام حسین(ع) کردند اذعان داشت: خانواده های شهدا با وجودی که سال ها زحمت بزرگ کردن آنها را کشیده بودند آنها را فدای امام حسین(ع) و اسلام کردند و این نشانه ارج از خودگذشتگی و ایمان خانواده شهداست و مادران این شهدا اکنون شاکرخدا هستند.

 

وی ازود: 16 شهید مردمان این دیار در راه خدا وبرای دفاع از این نظام ناشی از فهم اون ها است، ناشی از ایمان، عشق و علاقه آنها به دینشان و امامشان هست.

 

سردار بوعلی در ادامه به امنیت کشور اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهداست که پس از چند دهه همچنان استوار است و در جزیره ای  است که تمام کشورهای اطراف آن در ناامنی هستند.

 

وی افزود: اگر امروز ملت ما اعلام انزجار می کند از نظام سلطه آمریکا و اسرائیل این درک نظام طرفداری از مظلوم و مقابله با ظلم است و آمریکا امروز مصداق ظلم، تجاوز و حامی تروریسم است و اگر امروز در مملکت ما مرگ بر آمریکا گفته می شود یعنی مرگ بر ظلم، مرگ برکسانی که حاضر هستند ببینند سر مسلمان بی گناه بریده می شود، مرگ بر کسانی که زن و بچه های مردم را قتل عام می کنند وحق ملت ها را ضایع می کنند.

 

بوعلی خاطر نشان کرد: اگر امروز همه دنیا در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته اند واگر مسولین نظام جمهوری اسلامی در محافل مختلف در جلسه های مختلف محکم و با صلابت حرف می زنند و دنیای غرب برای مذاکره با ایران التماس می کردند همه و همه به برکت و به عزت خون شهیدان است.

 

فرمانده سپاه فتح استان در پایان تصریح  کرد: حذف شعار مرگ برآمریکا یعنی یعنی سکوت در برابر ظلم، سکوت در مقابل قتل عام ملت های بی گناه وکسانی که فکر می کنند باید این شعار حذف شود، خفیف شود و حتی کسانی که در این مورد ساکت هستند چگونه خود را مسلمانان می دانند زیرا مسلمانی حاضر به پذیرش همچنین تفکراتی است، مرگ بر آمریکا همه اعتقاد ملت ایران نسبت به ظلم و استکبار است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی