نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. آبان 1396 - 8:28
حجت الاسلام حمید روحانی: با پیش کشیدن مذاکره برجام 2 من را یاد دوران حکومت پهلوی در سال 1311 می اندازد که رضاشاه برای اینکه با کشور انگلستان قرارداد ملی شدن صنعت نفت را تا شصت سال دیگر تمدید کند آمد قرارداد قبلی را روی بخاری سوزاند که این کار مورد استقبال خیلی ها قرار گرفت.

حجت الاسلام حمید روحانی موسس و رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی در حاشیه سخنرانی خود در سالن انقلاب یاسوج در گفتگو با چهارفصل راجع به مذاکره با نام برجام دو گفت: چنین مذاکره ای من را یاد دوران حکومت پهلوی در سال 1311 می اندازد که رضاشاه برای اینکه  با کشور  انگلستان قرارداد ملی شدن صنعت نفت را  تا شصت سال دیگر تمدید کند، قرارداد قبلی را روی بخاری سوزاند که این کار مورد استقبال خیلی ها قرار گرفت.

 

ایشان افزود: به نظر می رسد دشمن با پیش کشیدن این موضوع می خواهد از ساده اندیشی مسئولان ما نهایت بهره برداری را کند و پای غرب با نیت سلطه و استعمار مجددا به کشور ما باز شود. پیش کشیدن برجام 2، 3 و 4 تنها به بهانه پایین آوردن قدرت دفاعی، قطع حمایت از حزب الله، مردم مظلوم منطقه و رواج بی بندباری در جامعه می باشد.

 

حجت الاسلام روحانی بیان کرد: مسئولان کشور ما باید به هوش باشند و فریب دغل کاری دشمن را نخورند. تیم مذاکره کننده برجام اگر واقعا پی برده اند که آمریکا عهدشکن و برخلاف میل مردم و رهبری عمل کرده است بیایند اعلام کنند که برجام کاری اشتباه بوده است.

 

وی با اشاره به موضع گیرهای اخیر رییس جمهور بر علیه آمریکا اضافه کرد: اگر رییس جمهور واقعا پی برده است که آمریکا کدخدای دنیا نیست بلکه یک جهانخوار و دیکتاتور است باید موضعش را به طور صریح مشخص کند.

 

موسس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در پایان راجع به دشمنی دیرینه آمریکا با ایران گفت: در طول این چهل سال که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد استکبار ترفند و نیرنگ هایی علیه انقلاب نظیر ترورهای داخلی و خارجی، جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه انجام داده است که با شکست مواجه گشته است و مطمعنا در بحث برجام هم شکست خواهد خورد.

 

انتهای پیام / الف

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی