نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آبان 1396 - 18:08
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجهیز پژوهش سراهای دانش آموزی استان براساس ظرفیت های منطقه هدف انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ علی محمد احمدی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: باید توسعه و تجهیز پژوهش سراهای دانش آموزی استان بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در هر  منطقه انجام شود و لازم است احصای این ظرفیت ها با هدفگذاری مناسب انجام شود.

 

احمدی با اشاره به پایین بودن گرایش به رشته های فنی و حرفه ای در استان خاطرنشان کرد: تحقق آسیب شناسی گرایش به سمت رشته تجربی در استان و هدفگذاری و برنامه ریزی مناسب برای دستیابی به شاخص مناسب در رشته های  فنی و حرفه ای و کار و دانش ضروری است.

 

استاندار تصریح کرد: نسبت دانش آموازان کار ودانش و مهارتی در مقایسه با سایر استان ها در استان ما پایین است و باید احصای مشکلات در این حوزه انجام شود.

 

احمدی با تاکید بر اینکه در زوم هایی مانند مادوان برای ساخت و ساز جدید محدودیت داریم، گفت: برای ایجاد هنرستان در مناطق حاشیه شهر باید بررسی کرد که آیا دستگاه هایی مانند منابع طبیعی در این مناطق ظرفیت هایی دارند و بر این اساس اقدام شود.

 

وی با اشاره به مشکلات ساخت و سازهای غیر مجاز موجود در مناطقی مانند مادوان، تصریح کرد: مادوان شهری نیست که طرح جامع آن از قبل تهیه شده باشد، و این منطقه از طریق طرح هادی به شهر الحاق شد.

 

احمدی  به برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: ایمنی دانش آموزان و حمل و نقل با وسایل مناسب در اولویت همه فعالیت های این حوزه قرار دارد.

 

وی افزود: استانداری ۳۰ هزار تومان هزینه خودیاری که باید توسط دانش آموزان پرداخت شود را در حوزه جامعه هدف تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد استان پرداخت می کند.

 

استاندار شورای آموزش و پرورش استان را از مهمترین شوراها دانست و گفت: امروزه کشورهایی که در آموزش و پرورش پایه موفق عمل کنند در مقاطع بالاتر نیز با خروجی های مناسبی روبه رو می شوند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی