نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آبان 1396 - 9:55
هنگامی که راجع به بی کیفیتی نان به متصدیان نانوایی در یاسوج تذکر داده می شود اکثر آنها با این این جمله؛ که "دوست دارید نان بخرید و دوست هم ندارید به سلامت" ما را مورد خطاب قرار می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عدم کیفیت نان طی ماههای گذشته در سطح شهر یاسوج باعث شده است که مردم این شهر با گلایه و شکایت راجع به این مقوله اظهار نگرانی کنند.

به همین جهت به میان شهروندان یاسوجی رفتیم که در زیر آمده است:

رضایی یک از شهروندان یاسوجی به خبرنگار چهارفصل گفت: هنگامی که راجع به بی کیفیتی نان به متصدیان نانوایی در یاسوج تذکر داده می شود اکثر آنها با این این جمله؛ که "دوست دارید نان بخرید و دوست هم ندارید به سلامت" ما را مورد خطاب قرار می دهند.

قاسمی، دیگر شهروند یاسوجی در خصوص کم فروشی برخی نانوایی ها گفت: کم فروشی، عدم رعایت بهداشت و استفاده بیش از حد از جوش شیرین در نانوایی های سطح شهر یاسوج ما را دچار ناراحتی و عذاب می کند.

پیرمرد یاسوجی در رابطه با کیفیت نان گفت: ضایعات بیش از حد نان، زود خشک شدن این کالای اساسی و ضروری سفره غذایی مردم موجب شده است که مردم این دیار دل شان از خوردن نان سیر شود.

یک مغازه دار یاسوجی به خبرنگار ما گفت: بی رغبتی مسئولان نسبت به پیگیری این معضل همگانی موجب شده است که مردم از آنان قطع امید نمایند و راه فراری برای پایان دادن این دردسر نیابند.

مردم ایجاد نانوایی های متعدد در سطح یاسوج و پایین آمدن کیفیت نان را یکی دیگر از دلایل معضل پخت نان قلمداد می نمایند.

عباسی، یکی از جوانان یاسوجی بود که دغدغه زیادی روی این موضوع داشت به ما گفت: تنظیم نبودن حرارت تنور نانوایی ها و سوخته شدن و گاه نپخته نشدن نان ها اشاره کرد که بطور کلی در پایین آمدن کیفیت نان تاثیر بسزایی دارد.

بهرحال؛ برای خاتمه دادن به این مشکل فرآگیر و دردسر ساز نیاز همگانی می طلبد که کلیه دستگاهها و متولیان مرتبط و راجع به این امر مهم نهایت تلاش خود را تا ریشه کنی آن بخرج دهند.

انتهای پیام /

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی