نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آبان 1396 - 20:27
غلامرضا تاج‌گردون گفت: اولا روحانی یک اصلاح‌طلب نیست یا نبوده و توقع هم نباید داشته باشیم روحانی یک موضوع یا فرد اطلاح‌طلب باشد. وی با بیان اینکه از دور قبل نگاه من این نبود که روحانی یک اطلاح‌طلب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ غلامرضا تاج‌گردون گفت: اولا روحانی یک اصلاح‌طلب نیست یا نبوده و توقع هم نباید داشته باشیم روحانی یک موضوع یا فرد اطلاح‌طلب باشد.

 

وی با بیان اینکه از دور قبل نگاه من این نبود که روحانی یک اطلاح‌طلب است، افزود: دوم اینکه کسانی که در فرایند انتخابات قرار می‌گیرند می‌دانند که کاندیداها از همه ابزارهای خود برای تحریک جامعه و رای آوردن استفاده می‌کنند، آقای روحانی از همه ابزارها، اطلاعات، سخنوری و هنروری و همه کارهای که سبب تحریک جامعه بود، استفاده کرد و در این قضیه موفق نیز بود.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم  نیز هرکدام به زعم خود گوشه‌ای با روحانی همراهی کردند و به روحانی رای دادند تا وی رئیس جمهور شود.

 

تاج‌گردون افزود: روحانی به نظر من نیز مثل بسیاری افراد دیگر آن چیزهای که در زمان انتخابات مطرح کردند یا در توانش نیست یا حتی اعتقادش به زرس آن قاطعیتی که در زمان انتخابات گفت، امکان اجرای آن وجود نداشت.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: روحانی چرخش نکرده و من اعتقادی ندارم روحانی چرخش کرده است، ولی روحانی همین هست و همین نیز بود، شخصیت وی نیز تغییر زیادی نکرده اما اعتقاد دارد بسیاری از موضوعات را با این روش مدیریتی حل کند.

 

وی بااشاره به موضوع حصر گفت: به عنوان مثال موضوع حصر که روحانی نیز در خصوص آن حرف زده بود آیا روحانی نمی‌دانست و نمی‌داند که حصر از اختیارات مطلق رئیس جمهور نیست باید یک فرایندی روی دهد؟

 

تاج‌گردون افزود: آقای روحانی در برخی امور مذاکرات نکاتی را مطرح کرد که که وی باید بداند و می‌داند که این فرایند خاصی دارد اما اعتقاد دارد با این شیوه مدیریتی باید کار کرد .

 

وی بیان کرد: بسیاری از ما یکی از موضوعات مدنظرمان بود، به عنوان مثال من اقتصاد مد نظرم بود و او ارتباط با غرب مد نظرش بود، یکی نوع مذاکره، یکی جنگ و یکی حصر برایش مهم است، هرکسی با همان موضوع با آقای روحانی ارتباط برقرار کرد.

 

تاج‌گردون عنوان کرد: کسانی که در کل فرایند با روحانی ارتباط برقرار کردند نه یک موضوع خاص چرخشی در وجود روحانی حس نمی‌کنند اما کسانی که فقط برای یک دلیل به روحانی رای داده‌اند احساس می‌کنند مطالباتشان  پاسخ داده نشده است.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: من اعتقاد دارم روحانی با یک روش در دور گذشته کار خود را آغاز کرد و همان روش با یک دوز بالاتر در زمان انتخابات برای کسب رای ورود کرد و بعد از انتخابات آن دوز را کم کرد و با همان روش دور اول کار خود را ادامه می‌دهد.

 

تا‌ج‌گردون در بخش دیگری از گفت‌و‌گوی خود بابیان اینکه در زمینه‌های اقتصادی آن چیزهای که باید حل می‌شد حل نشده است، گفت: دولت روحانی دولت خیلی چابکی نیست و چابک‌تر نیز نشد و انتظار می‌رفت دولت چابک‌تر شود.

 

وی افزود: اعتقاد روحانی بازکردن حلقه‌های مدیریتی بود که حلقه‌های وی بسته‌تر شد و اصلا باز نشد و این از ایرادات روحانی برای ادامه کارش است اما در برخی امور از جمله ارتباطات بین‌المللی خوب بوده اینکه در برخی امور محکم ایستادگی می‌کند، مثبت است.

 

تاج‌گردون افزود: روحانی جریان اعتدال و اصلاحات را دامه می‌دهد اما در ظاهر شمایک خوشحالی از جریان اصولگرایی می‌بینید، به نظرم این خوشحالی جریان اصواگرایی یک خوشحالی درونی یا قلبی نیست یک خوشحالی ظاهری است که می‌خواهد جریان اصلاحات و اعتدال را نسبت به روحانی ناامید کنند اگر نه برادران و خواهران اصولگرا می‌دانند که روحانی تو باغ این موضوع نمی‌رود اما چون برخی از اصلاح‌طلبان عزیز ناراحت هستند، دوستان اصولگرا احساس خوشحالی می‌کنند یا سعی می‌کنند خود را خوشحال نشان دهند که دوستان اصلاح‌طلب ما ناراحت شوند.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی