نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1396 - 19:58
نماینده شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ، چرام و لنده گفت:همه ی نیروهای کار معدن فسفات چرام باید بومی باشد بجز نیروی کار متخصصی که در این منطقه حضور نداشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل ازچرام،نماینده شهرستان های کهگیلویه ،بهمئی، چرام و لنده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی بیان کرد:خدا را شاکرم که شعارهای انتخاباتی با دعای مردم تحقق پیدا کرده است.

 

 

عدل هاشمی پور افزود: در حال حاضر بر روی نظارت پروژه ها تاکید می کنم زیرا که همانند پروژه های گذشته در وسط راه نمانند.

 

 

 وی در ادمه اظهار کرد: معدن فسفات چرام پس از چهل سال ضمن اینکه در طی این ۱۷ ماه هجمه های سنگینی بر ما وارد بود،نتیجه نگرفت که برخی ها در این ۱۷ ماه منتظر نتیجه بودند.

 

 

200میلیارد ریال برای تجهیز کارگاه معدن فسفات چرام

 

 این مسئول با اشاره به سفر وزیر صنعت،معدن و تجارت به چرام گفت: در سفر وزیر و در طی بازدید میدانی از معدن فسفات چرام مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز کارگاه معدن فسفات چرام تخصیص داده شد.

 

 

 نماینده شهرستان های چهارگانه عنوان کرد:سه کارشناس در منطقه برای تعیین محل کارگاه و بررسی برخی مسائل معدن فسفات چرام حضور دارند.

 

 

وی با اشاره به آخرین جلسه ای که در هفته ی قبل در این خصوص داشت،بیان کرد: به صورت هفتگی معدن فسفات چرام را مدیریت می‌کنم و در رابطه با نیروی کار این معدن،می دانم که چرام هر تخصصی را داراست.

 

 

همه ی نیروهای کار معدن فسفات چرام بومی خواهند بود

 

این مسئول در ادامه گفت:همه ی نیروهای معدن چرام باید بومی باشد بجز نیروی کار متخصصی که در این منطقه حضور نداشته باشد.

 

 

وی افزود:بحث نیروی بومی را جدی می‌گیریم همانطور که در پتروشیمی و کارخانه سیمان دهدشت جدی گرفتیم.

 

 

 

هاشمی پور در بخش دیگری از این گفت وگو و با اشاره به جاده سوق به دهدشت و چرام به دهدشت بیان کرد: دو جاده سوق به دهدشت و همچنین چرام به دهدشت از ابتدا مد نظر بنده بود که امروز هم از هر دو تا جاده بازدید داشتیم.

 

 

اتمام آسفالت و بازسازی جاده ی سوق به دهدشت تا ماه آینده

 

نماینده شهرستانهای چهارگانه افزود:جاده ی سوق به دهدشت ظرف یک ماه آینده آسفالت و چهار بانده خواهد شد و این پروژه به اتمام خواهد رسید.

 

 

وی با اشاره به پیمانکاران جاده ی چرام به دهدشت عنوان کرد:جاده چرام به دهدشت در حال بازسازی است و دو پیمانکار از سمت چرام و از سمت دهدشت در حال کار برروی این جاده هستند.

 

 

هاشمی پور گفت:750متر آسفالت چرام به روستای القچین بر این پروژه اضافه شده است و به احتمال زیاد این پروژه تا فروردین یا اردیبهشت سال آینده به اتمام می رسد.

 

 

وی در پایان با اشاره به روشنایی جاده سوق به دهدشت و چرام به دهدشت اظهار کرد:در آینده قصد داریم که این دو جاده روشنایی کامل داشته باشند.

 

 

گفتنی است یکی از مشکلات مهم شهرستان چرام حوزه راه است که جاده ی چرام به دهدشت نیز در این حوزه قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی