نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. دى 1396 - 11:22
امام جمعه موقت چرام گفت:دشمن به دنبال ایجاد فاصله و تغییر ارزش ها و تفرقه میان ملت است و برای رسیدن به هدف خود از راههای گوناگون وارد می‌شود ولی ملت هوشیار ایران اسلامی هیچ گاه از ارزشها و رهبری جدا نشده و نخواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل ؛امام جمعه موقت چرام در گفت وگو با چرام ،بیان کرد:دشمنان به دنبال نابودی ارزش های اسلامی هستند زیرا کمرنگ شدن ارزش ها منجر به نابودی نظام وانقلاب می‌شود و همه مردم و مسئولان باید از ارزش های نظام اسلامی محافظت کنند تا انقلاب ضربه نخورد.

 

حجت‌الاسلام مجتبی فرهمند افزود:برای مقابله با استکبار جهانی باید ملت خودمان دشمن را بشناسند و بصیرت داشته باشند.

 

وی تصریح کرد:دشمنان ایران اسلامی در اتاق های فکر خود به این مهم رسیده اند که تنها راه شکست نظام جمهوری اسلامی ایران تضعیف و از بین بردن سه رکن انقلاب اسلامی ایران یعنی ولایت فقیه،ایمان، وحدت و مشارکت ملت است.

 

حجت الاسلام فرهمند اظهار کرد:تدابیر هوشمندانه رهبرمعظم انقلاب در همه سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور را از فتنه‌هایی که هر یک برای نابودی یک کشور کافی بود حفظ کرده است.

 

وی در ادامه افزود:دشمن به دنبال ایجاد فاصله و تغییر ارزش ها و تفرقه میان ملت است و برای رسیدن به هدف خود از راههای گوناگون وارد می‌شود ولی ملت هوشیار ایران اسلامی هیچ گاه از ارزشها و رهبری جدا نشده و نخواهند شد.

 

امام جمعه موقت چرام پشتیبانی از ولایت فقیه را رمز عبور از مشکلات دانست و تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا اقتدار کشور حفظ شود و اگر می خواهیم از مشکلات عبور وپیشرفت کینم باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی