نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. اسفند 1399 - 13:35
ورود دستگاه های نظارتی به پرونده برخی اعضای شورای شهر یاسوج با توجه به نزدیک شدن به انتخابات 1400 و زمان ثبت نام و بررسی تایید صلاحیت ها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس شورای شهر یاسوج در حال گذراندن چهارمین سال از پنجمین دوره خود است و کم کم به روزهای پایانی کار خود نزدیک می شود و انتخابات 1400 می تواند ترکیب جدیدی از اعضای پارلمان شهری پایتخت طبیعت ایران را به مردم مرکز استان معرفی کند.

 

شورای شهر یاسوج که در پنجمین دوره خود فراز و نشیب ها و حاشیه های نسبتا زیادی را به خود دید، یکی از دغدغه های اصلی مردم مرکز استان شده است، و کمتر کسی پیدا می شود که به وضعیت موجود در این شورا نقد نداشته باشد.

 

این شورا  که در ابتدا امید زیادی به آن وجد  داشت تا بتواند با توجه به ترکیبی که در اختیار دارد عملکرد مثبت و درخشانی از خود بر جای گذارد اما نتیجه عملکرد آن ها در دوره اخیر و اظهارات شهروندان و مسئولان مختلف و همچنین نظرسنجی های صورت گرفته، نشان از ان دارد که شورای شهر یاسوج در پنجمین دوره خود توفیق چندانی به دست نیاورده است و بیشتر درگیر حواشی و جدل با شهرداری بوده است.

 

حواشی شورای شهر یاسوج به خصوص در 2 سال اخیر بیش از همیشه بوده است و حتی کار به جایی رسید که برخی اعضای پارلمان شهری مرکز استان در جلسات مختلف به یکدیگر اتهاماتی می زدند که می تواند توسط دستگاه قضایی مورد پیگیری جدی قرار گیرد چرا که از کنار برخی از اتهامات آن ها به سادگی نمی توان عبور کرد.

 

برخی اعضای شورای شهر یاسوج به خصوص در یک سال اخیر اتهامات عجیبی را به یکدیگر نسبت داده اند که از جمله آن ها می توان به سلطان دکه، لیست معاملات برخی اعضای شورای شهر، برخی رانت ها، استخدام نورچشمی ها و ... اشاره کرد که نیازمند ورود جدی دستگاه های نظارتی به این مسائل و پیگیری آن ها تا حصول نتیجه است.

 

اتهاماتی که اعضای شورای شهر یاسوج به یکدیگر نسبت داده اند اگر واقعیت داشته باشد شکست بزرگی برای پایتخت طبیعت و مردم این دیار خواهد بود چرا که نشان از منفعت طلبی این فرد یا افراد دارد و مسائل و مشکلات شهری در اولویت اصلی آن ها نیست و اگر واقعیت نداشته باشد نشان می دهد برخی اعضای شورای شهر با حاشیه سازی به دنبال اهداف دیگری هستند.

 

ورود دستگاه های نظارتی به پرونده برخی اعضای شورای شهر یاسوج از این نظر حائز اهمیت است که با توجه به نزدیک شدن به انتخابات 1400 شورای شهر و زمان ثبت نام و بررسی تایید صلاحیت ها، شهروندان یاسوجی انتظار دارند وضعیت برخی از اعضای شورای شهر در خصوص اتهامات نسبت داده شده به آن ها، مشخص شود تا بتوانند انتخاب بهتری برای دوره ششم پارلمان شهری داشته باشند چرا که از فرصت سوزی برخی حاضرین در این شورا خسته شده اند و حضور دوباره این افراد می تواند مانعی برای توسعه و پیشرفت مرکز استان باشد.

 

لذا شهروندان یاسوجی انتظار دارند تکلیف خود را با کسانی که برای چهار سال به عنوان نماینده در پارلمان شهری انتخاب می کنند، مشخص کرده و برای دوره ششم افرادی را انتخاب کنند که از صلاحیت بیشتری برخوردار بوده و به دنبال برطرف کردن مشکلات و دغدغه های مردم باشد.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی