نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. ارديبهشت 1400 - 17:01
قنادباشی گفت: آن چه که برای رژیم صهیونیستی حاصل شد مثل دفعات قبل که حمله کردند نیست بلکه منجر به خفت و خواری، سرشکستگی و اثبات ضعف آن ها در منطقه شده است.

کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل در خصوص آخرین تحولات فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی بار دیگر شانس خود را در پیشبرد سیاست های خودش آزمایش کرد این بار هم تاکنون که نگاه می کنیم نشان می دهد که نه تنها به اهدافش دست پیدا نکرد بلکه سبب شد در چندین صحنه نظامی، امنیتی، دفاعی و سیاسی و منطقه ای شکست سنگینی متحمل شود.

 

جعفر قنادباشی در ادامه بیان کرد: رژیم صهیونیستی تلاش می کند شکست هایی که در جنوب لبنان در جنگ ۳۳ روزه خورد و در جنگ هایی که علیه غزه انجام دادند و منجر به شکست شد را جبران کند و یک پیروزی نسبی را بدست آورد چرا که احساس مقامات رژیم صهیونیستی این است که موقعیت این رژیم در منطقه تثبیت نشده و پیوسته سعی می کنند حالت تهاجمی داشته باشند تا از این طریق ضعف هایشان را بپوشانند و موقعیت شان تثبیت شود اما نه تنها در جنگ نظامی شکست خوردند بلکه در قضیه سیاسی تحت عنوان معامله قرن نیز شکست خوردند.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی قصد داشت بیت المقدس را با انتقال پایتخت به این شهر، یهودی سازی کند؛ اینجا بود که مردم در مقابل آن ها ایستادند و درگیری ها از بیت المقدس آغاز شد، البته باور نمی‌کردند مردم غزه که در فاصله 100 کیلومتری قرار دارند به کمک مردم بیت المقدس بشتابند لذا آنچه که آن ها دریافت می‌کنند تقاص یک راهبرد و تاکتیک اشتباه است که صهیونیست ها بارها دچار آن شدند.

 

قنادباشی در ادامه گفت: همه آن چه درباره گنبد آهنین و امنیت می گفتند افشا شد که در پشت پرده تجهیزاتی که از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گرفتند چقدر ضعف و سستی وجود دارد و همه شهرهایشان ناامن شد و در داخل سرزمین‌های فلسطینی هم مردم قیام کردند و یک همنوایی و همدلی بین مردم فلسطین ایجاد شد، یک ماه فرودگاه به طور ناگزیر تعطیل شد و تعطیلی فرودگاه به محاصره هوایی منجر می شود که برای رژیم صهیونیستی کشنده است ضمن این که بحران اجتماعی عمیقی به دلیل حضور مردم در پناهگاه ایجاد شد.

 

وی در پایان تاکید کرد: آن چه که برای رژیم صهیونیستی حاصل شد مثل دفعات قبل که حمله کردند نیست بلکه منجر به خفت و خواری، سرشکستگی و اثبات ضعف آن ها در منطقه شده است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی