نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آذر 1400 - 12:18
نمایش‌های کاذب و نامناسب و تورهایی که بعضاً باهدف مسکوت سازی رسانه‌ای دنبال می‌شود نتایج نامیمونی را به دنبال دارد.

به گزارش چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد سرشار از اماکن و فضاهای مفرح گردشگری است به گونه‌ای که در برخی موارد به عنوان پایلوت و مقصد گردشگری ثابت استان‌های جنوبی کشور برگزیده می‌شود.اما توسعه این زیرساخت‌ها امروز در برخی پیچ‌وخم‌ها مانده است و گاهی مشاهده می‌شود تا عزم راسخی جهت توسعه آن‌ها وجود ندارد، موضوعی که سبب رنجش خاطر می‌شود.

 

قطعاً اولویت‌بخشی به این موضوع می‌تواند در راستای شکوفایی هرچه بهتر اقتصاد و اشتغال استان مثمر ثمر باشد و نتایج منظمی را در پی داشته باشد.

 

متأسفانه این روزها شاهد روند کاهشی در حوزه مسائل گردشگری در استان هستیم و گاهی شاهد فرصت سوزی هستیم.

 

نقش مدیریت گردشگری در استان به عنوان یکی از ارکان توسعه بر کسی پوشیده نیست، گل ها مشاهده می‌شود تا حال‌ و روز استان در برخی آیتم‌های ریز مناسب مشاهده نمی‌شود.

 

تورهای گردشگری بجای آنکه مقصدشان کهگیلویه و بویراحمد باشد، بعضاً از درون استان مقصدهایی را خارج از استان برمی‌گزینند و این همان چیزی است که در کهگیلویه و بویراحمد به نام فرصت سوزی قلمداد می‌شود.

 

نمایش‌های کاذب و نامناسب و تورهایی که بعضاً باهدف مسکوت سازی رسانه‌ای دنبال می‌شود نتایج نامیمونی را به دنبال دارد و باید از مدیران این حوزه سؤال شود که چرا کم‌کاری صورت پذیرفته است؛ چرا طرح جامع گردشگری استان در موارد مختلف برنامه‌ریزی و اجرانشده است؟

 

طرح جامع آبشار یاسوج به عنوان نگین گردشگری استان به کجا رسید؟ اگر تدوین‌شده است چرا اجرا نمی‌شود؟

رسانه‌های استان باید در قبال این موضوع هوشیار باشند و اسیر برخی نمایش‌ها نشوند و در قبال وجدانشان پاسخگو باشند که آیا هم‌اکنون سرانجام خوشی را در حوزه پروژه‌های گردشگری می‌بینیم؟

با پایان یافتن کرونا چه برنامه‌ای برای توسعه زیرساخت‌ها و مشارکت گردشگر در استان پی‌ریزی شده است؟

یادداشت:موسی حسینی

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی