نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. خرداد 1393 - 8:06
امام جمعه شهر سی سخت در بخشی از خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر سی سخت گفت مردم ما اجازه نخواهند داد کسی که اطلاعات هسته ای کشور را به اسرائیل داده به عنوان سخنران به دانشگاه ورود پیدا کند.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرنگار سفیر دنا حجت الاسلام قاسم زاده امام جمعه شهر سی سخت در بخشی از خطبه های نماز جمعه شهر سی سخت با انتقاد از دعوت کنندگان برنامه 3 خرداد در دانشگاه یاسوج از مسئولان امنیتی استانی خواست تا جلوی این گونه اقدامات گرفته شود.

 

قاسم زاده بیان داشت مردم ولایت مدار استان ما در 9 دی حمایت قاطع خود را از حریم ولایت و ارزشهای اسلامی به خوبی نشان داد و اینبار هم اجازه نخواهند داد کسی که اطلاعات هسته ای کشور را به اسرائیل داد و موجب ترور دانشمندان هسته ای شدند در این استان و دانشگاه به سخنرانی بپردازد.

 

وی با بیان این که محیط دانشگاه جای ورود چنین افرادی نیست بیان داشت ماهیت 3 خرداد با ماهیت آنچه که اینها به دنبالش هستند متفاوت است و کسی باید سخنران 3 خرداد باشد که مدافع ارزشها و حریم ولایت باشد زیرا 3 خرداد روز استقامت بر روی اصول و ارزشها بوده ولی اینها به دنیال از بین بردن ارزشها هستند.

 

امام جمعه شهر سی سخت با بیان اینکه مردم ولایی ما اجازه نخواهند داد کسی که اطلاعات هسته ای کشور را به اسرائیل داده است به عنوان سخنران به دانشگاه ورود پیدا کند افزود با توجه به آغاز فصل امتهانات از مسئولان امنیتی می خواهیم تا از ایجاد التهاب در محیط دانشگاه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی