نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. تير 1393 - 17:21
امام جمعه یاسوج گفت: حرمت ماه رمضان را نگه دارید روزه خواری در بین مسلمین جرم و گناه نابخشودنی است و اگر کسی در ملاعام روزه خواری کند طبق قانون با او برخورد می شود.

به گزارش چهارفصل به نقل از ایل بانو، حجت الاسلام سید سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز شهر یاسوج با اشاره به انجام واجبات اظهار داشت: اگر انسان در راه تقوا تلاش کند خداوند او را یاری می کند.

وی در ادامه با اشاره به آیه 100 سوره توبه بیان در خصوص مسلمان راستین، بیان داشت: مسلمانان راستین به سه دسته مهاجرین، انصار و تابعین  تقسیم می شوند.

امام جمعه یاسوج مهاجرت را  به دو نوع بیان کرد و افزود: یکی مهاجرت مکانی و دیگری مهاجرت واقعی است.

وی بهترین مهاجرت را مهاجرت واقعی دانست و تصریح کرد: مهاجرت واقعی مهاجرتی است که انسان از گناهان دوری کند.  

حسینی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز به مناسبت های مختلف اشاره کرد و افزود : یکی از این مناسبت ها 6 تیر سال 1360 سوء قصد به مقام معظم رهبری به وسیله منافقین کوردل با حمایت آمریکا بود.

وی خاطر نشان کرد: خداوند به ملت ایران لطف کرد و تیر دشمنان به هدف نخورد و این مرد بزرگوار را برای سکان ملت ایران حفظ کرد.

وی با اشاره به حادثه هفت تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان ابراز داشت: کوردلان و تروریست هایی که با خشم و نا انسانیت خود آیت الله بهشتی و یاران صدیقشان را  به شهادت رساندند در واقع نفرت ملت ایران را نسبت به خود بیشتر کردند.

امام جمعه یاسوج  قوه قضائیه را مأمن مردم دانست و یادآور شد: در واقع قوه قضائیه حافظ منافع اسلام و مسلمین است و این قوه باید بر سایر قوا نظارت داشته باشد.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت:ماه رمضان، ماه تزکیه، توبه، قرآن، دعا و تقرب به خداست.

حسینی با بیان اینکه روزه، عبادت خالص خداست تأکید کرد: حرمت ماه رمضان را نگه دارید روزه خواری در بین مسلمین جرم و گناه نابخشودنی است و اگر کسی در ملاعام روزه خواری کند طبق قانون با او برخورد می شود.

امام جمعه یاسوج با اشاره به هم پیمانی غرب و ارتجاع عرب در پروژه داعش ابراز داشت: گروهی از حیوان پست تر را غربی ها و برخی از کشورهای عرب ها اجیر کرده و به جان مسلمین افتاده اند.

وی با اشاره به پشتیبانی آمریکا در حمایت از گروه های تکفیری و داعش تأکید کرد: بر همه مسلمین جهان واجب است این پروژه نامیمون را ریشه کن کنند.

حسینی در پایان با تأکید بر این که کشور ایران در منطقه کم آبی قرار دارد، تصریح کرد: مردم استان باید در همه زمینه ها  صرفه جویی کنند به خصوص آب تا دچار بحران کم آبی نشوند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی