نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1394 - 21:11
این روزها ترافیک هواپیماهای عبوری از آسمان کشورمان نسبت به سال گذشته دو برابر شده و باتوجه به ایمنی آسمان ایران شرکت‌های هواپیمایی دارنده ایرباس A380 برای ایمن بودن مسافران و همچنین عدم ایجاد مشکل برای این هواپیما پروازهای خود با A380 را از فراز ایران انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، هواپیمای ایرباس A380امارتی یکی از غول پیکرترین هواپیماهای جهان است که صبح امروز به دلیل امنیت پرواز آسمان ایران از فراز شهرستان لنده عبور کرد.

 

این روزها ترافیک هواپیماهای عبوری از آسمان کشورمان نسبت به سال گذشته دو برابر شده و باتوجه به ایمنی آسمان ایران شرکت‌های هواپیمایی دارنده ایرباس A380برای ایمن بودن مسافران و همچنین عدم ایجاد مشکل برای این هواپیما پروازهای خود با A380 را از فراز ایران انجام می‌دهند.

 

ایرباس A380 یکی از پیشرفته‌ترین هواپیماهای دو طبقه مسافربری جهان است که لقب غول پیکرترین هواپیمای مسافربری جهان را یدک می‌کشد که تا 550 مسافر را حمل می کند و برای نشست و برخاست به فرودگاه‌های مجهز، به باند پروازی با طول بسیار بالا، راه‌های خزش عریض، جت‌وی‌های (JetWay) مخصوص برای تخلیه مسافران طبقه دوم و امکانات اضطراری ویژه نیاز دارد.

 

خوشبختانه در کشور ما با پیشرفت بخش‌های فرودگاهی باعث شده تا هواپیمایی امارات با غول پیکرترین هواپیمای مسافربری دنیا یعنی ایرباس 380 در هشتم مهرماه عازم ایران شود زیرا فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) می‌تواند به راحتی این هواپیما را پذیرش کرده و به مسافران و خدمه پرواز آن سرویس دهد.

خبرلنده

 انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی