نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. دى 1394 - 23:58
نقدی بر نامه افشانی به سردار باقرزاده :
استاندار فارس باید از خانواده شهدا عذرخواهی کند
جناب مهندس افشانی شما فرزند استانی هستید ، که نسبت به جمعیت بیشترین شهدا و جانبازان را تقدیم این نظام نموده است و رشادت ها و ایثارگری های استان کهگیلویه وبویراحمد بر هیچ کسی پوشیده نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، اكنون كه در آستانه برگزاري دهمین دورة انتخابات مجلس شوراي اسلامي هستيم با توجه به شرايط حساس سياسي منطقه و جهان ضرورت دارد که ،  استاندار محترم و سایر مسئولین دست اندرکار ،  زمینه را برای برگزاری انتخاباتی  پرشور آماده  نموده،  
و براي هر چه با شكوهتر اين مهم ، توصيه های  اخیر مقام معظم رهبري را سر لوحه کار خود قرار دهند.

جناب مهندس افشانی شما فرزند استانی هستید ، که نسبت به جمعیت بیشترین شهدا و جانبازان را تقدیم این نظام نموده است و رشادت ها و ایثارگری های استان کهگیلویه وبویراحمد بر هیچ کسی پوشیده نیست.

این جانب به عنوان یک ایثارگرجنگ و برادر شهبد و هم استانی حضرتعالی ، روزی که شما از طرف دولت حکم گرفتید و نمایندگان فارس هم بخاطر غیر بومی بودن شما اعتراض نمودند ، به عنوان اولین نفر با تمام توان در مطبوعات از شما دفاع نمودم زیرا  در دین ما و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، بحث بومی و غیر بومی بودن مردود است و هیچ  جایگاهی ندارد.

 با خدای خود  عهد کردم تا زمانی که در  فارس حضور  دارید، در حوزه کاری شما وارد نشوم ، تا مبادا احساس شود بخاطر سهم خواهی از شما دفاع شده است. و همیشه در جواب  دوستانی  که این جانب را ملامت می کنند، و می گویند چرا با استاندار ارتباط نداری ، می گویم  اولویت با  بچه های فارس است  و نباید از  ایشان سهم خواهی کرد.
 
 این جانب  لازم میدانم تشکر کنم از دولت محترم ، زیرا نگذاشت حرمت خطه زاگرس زیر سوال برود و در مقابل تمام نمایندگان فارس مقاومت کرد و برای شما ابلاغ زد. بیش از 20 نفر از نویسندگان و نخبه های سیاسی خطه زاگرس از شما دفاع نمودند ، و دولت محترم به قلم آنها ارج گذاشت.  اما جناب مهندس عزیز متاسفانه غرور به حضرتعالی اجازه نداد ، که از آنها تشکر کنید. همه چیز  را  فراموش کردی و حتی حاضر نشدی با  دلسوزان خودت حتی یک بار مشورت کنید.

جناب مهندس افشانی

نامه حضرتعالی به برادر باقرزاده مشاور عالی محترم  رئیس ستاد کل نیروی های مسلح و فرمانده کمیته جستجوی مفقودین را در رسانه ها خواندم و بسیار متاثر شدم.برادر محترم ما هرچه داریم به برکت خون همین شهدای گرانقدر است .

 اگر  الان حضرتعالی بر صندلی مدیریت ارشد استان فارس تکیه می زنید به بخاطر  رشادت های همین شهدا ، جانبازان و ایثارگران است. شما  به عنوان نماینده  عالی دولت باید  اولین نفری باشید که  در مراسم استقبال از شهدا حضور داشته باشید. نه اینکه بحث به تعویق تشییع شهدا را مطرح فرمایید. شهدای عزیزی که بخاطر دفاع از میهن رفتند ، ولو اینکه اهل فارس هم نباشند ، چه  اشکال دارد  مورد استقبال مردم  فارس قرار گیرند .

این شهدا متعلق به همه ما می باشد.  تشییع این شهدای جاوید الاثر در هر نقطه ای از ایران بسیار ارزشمند است . وقطعا به شهرهای استان فارس  حال وهوای دیگری خواهند داد. من بسیار متاسفم که شما چنین نامه ای را که زیر مجموعه بی سواد  شما نوشته است امضاء نموده اید. زیرا به صداقت و پاکی حضرتعالی ایمان دارم.
جناب مهندس افشانی چهل روز پیش دومین شهید حرم در روستای مهرنجان بخش جاوید ممسنی از استان فارس به خاک سپرد شد ، با توجه به روحیه ایثارگری که در استان ما وجود دارد ، احساس می کردم شما به عنوان نماینده عالی دولت حضور پیدا می کنید . اما متاسفانه خبری از حضور حضرتعالی  و معاونین  در این مراسم با شکوه نبود . پیام های مختلف تسلیت بخصوص پیام سردار غیب پرور و دیگر عزیزان قرائت گردید ، ولی باز متاسفانه خبری از قرئت پیام تسلیت  حضرتعالی نبود.

برای اینجانب جای سوال است چطور ممکن است ، پیام های تسلیت حضرتعالی حتی برای خیلی از افراد عادی در مساجد که خودم حضور دارم قرائت میشود  اما برای این شهدای گرانقدر خوانده نمی شود.

من  می دانم که شما بخاطر حجم کار،  از خیلی از موارد بی اطلاع هستید ، ومطمئن هستم  که  متن این نامه توسط زیر مجموعه نوشته  شده و شما فقط امضاء کنند بودید ،  اما امیدوارم که در امضاء کردن سایر نامه ها دقت بیشتری گردد. زیرا خطای زیر مجموعه به پای حضرتعالی نوشته می شود. وای کاش برادر باقرزاده این نامه را رسانه ای نمی کرد. تا مورد بهره بردای دشمنان نظام قرار نمی گرفت.در پایان انتظار می رود با  وحدت و همدلی با سپاه محترم فارس زمینه استقبال  با شکوه از این شهدای جاوید الاثر فراهم آید .
 
*برادر شهید و کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی
 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی