نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آبان 1392 - 8:15
اثرپذیری مثبت واقعیت‌ها با زبان رسانه موثر است
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:
اثرپذیری مثبت واقعیت‌ها با زبان رسانه موثر است
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اثرپذیری مثبت واقعیت‌ها با زبان هنر و رسانه موثر دانست.

به گزارش چهارفصل از یاسوج شامگاه شنبه فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل صدا و سیمای استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سرهنگ غلام‌عباس غلام‌زاده بویراحمد با بیان این‌که حفظ و حراست از وحدت و یکپارچگی وظیفه مردم و مسؤلان است، اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها ایجاد همدلی و انسجام در جامعه بوده که انتظار می‌رود این اصل در استان کهگیلویه و بویراحمد همواره رعایت شود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش صدا و سیما و رسانه‌ها به عنوان متولى این مسأله در تحقق آرمان‌هاى فرهنگى و ارتقا سطح امنیت در جامعه ابراز داشت: رسالت صدا و سیما و رسانه ‌ا در اشاعه و ارتقا سطح امنیت غیر قابل انکار و دارای اهمیت است.

وی با بیان این‌که هجمه‌های دشمنان و بدخواهان نظام همواره وجود دارد، گفت: با توجه به نوع رفتار و تغییر رویه‌ای که دشمنان دادند و جنگ نرمی که در مقابله با ارزش‌های ما به راه انداختند از این‌رو رسانه‌ها باید متناسب با آن‌ها و در جهت خنثی کردن نقشه دشمنان قدم بردارند.

این مقام ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد بر اهمیت رسانه جهت ایجاد نگرش برای مشارکت در تامین امنیت اجتماعی تاکید کرد و گفت: پلیس در تمامی زمینه‌ها آمادگی همکاری با صدا و سیما را دارد.

غلام‌زاده افزود: انعکاس واقعیت‌ها با زبان هنر تاثیری نافذ در جامعه داشته و پیشگیری اجتماعی را به دنبال دارد.

وی با بیان این‌که باید در جهت جرم‌شناسی، مسائل و چالش‌های اجتماعی که منجر به فساد و تخلفات دیگر می‌شود، اطلاع رسانی کرد، تصریح کرد: اقدامات فرهنگی به عنوان اولین قدم در پیشگیری از وقوع جرم، کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه نقش بسزایی دارند.

نقش موثر پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی

فرمانده ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: احساس امنیت از فاکتورهای اصلی یک جامعه موفق و پویا است که صدا و سیما از جمله ارگان‌هایی است که در تحقق احساس امنیت نقش موثری ایفا می‌کند.

وی افزود: انعکاس دقیق حوادث در جامعه و پوشش اخبار انتظامی از طریق رسانه ملی حاکی از آن است که صدا و سیمای استان با نیروی انتظامی در یک ارتباط و تعامل دو سویه شفاف و به دور از حاشیه‌سازی در تلاش هستند تا این احساس امنیت روز به روز در سطح استان گسترش یابد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مردم را به عنوان پشتوانه‌های اصلی نیروی انتظامی عنوان و تصریح کرد: مردم به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی نقش مهمی در کاهش و شناسایی بزهکاری و ناهنجاری‌ها در جامعه دارند و پشتوانه اصلی نیروی انتظامی هستند.

غلام‌زاده با بیان این‌که نقش پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی بر کسی پوشیده نیست گفت: پلیس استان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

این مسئول در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات صدا و سیمای استان در خصوص انعکاس اخبار نیروی انتظامی، تهیه و پخش گزارش‌های نیروی انتظامی در هفته نیروی انتظامی و انعکاس نظرات مردمی با اهداء لوح تقدیر به یوسف افشار نیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از زحمات وی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش فارس در پایان این دیدار که سرهنگ حسن‌پور معاون هماهنگ کننده، سرهنگ خلیلی‌نیا معاون اجتماعی و سرهنگ رسولی معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان نیز حضور داشتند سرهنگ غلام‌زاده با اهداء لوح تقدیر به یوسف افشارنیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از زحمات وی تقدیر و تشکر کرد.

 

 

منبع:فارس

انتهای پبام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا