نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آذر 1392 - 8:42
بسیجی در سایه ایمان، با غیرت و شجاعتش از اسلام دفاع می کند
آیت الله ملک حسینی به مناسبت هفته بسیج:
بسیجی در سایه ایمان، با غیرت و شجاعتش از اسلام دفاع می کند
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان گفت: بسیجی در سایه ایمان، با غیرت و شجاعتش از اسلام دفاع می کند.

به گزارش چهار فصل  به نقل از صبح زاگرس، سید شرف الدین ملک حسینی در جمع نمازگزاران در یاسوج ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یک فکر و یک منش است و تنها کمیت ها در آن مطرح نیست بلکه این کیفیت و حقیقت بسیج است که نیاز امروز جامعه ما است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: بزرگداشت هفته بسیج برای نشان دادن این حقیقت بزرگ است و در این روزها لازم است که حقیقت بسیج بیان شود.

ملک حسینی به قدم های صدق مورد لزوم بسیج برای همراهی با ولایت و امام عصر(عج) اشاره کرد و تصریح کرد: همان گونه که در پایان دعای زیارت عاشورا می گوییم خدایا قدم های را با امام ثابت بدار، این ثبات قدم که لازمه بسیج و بسیجی است را رهبری به زیبایی در صحبت های اخیرشان با بسیجیان تشریح کردند.

 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: یکی از این ویژگی ها برای ثبات قدم، ایمان است.

وی در خصوص ارزش ایمان نزد بسیجیان گفت: بسیجی مؤمن و متعهد و مقیّد به اصول است و این ایمان مهم ترین ویژگی او است.

ملک حسینی، غیرت را دومین ویژگی برای داشتن ثبات قدم خواند و گفت: بسیجی در سایه ایمان، با غیرت و شجاعتش از اسلام دفاع می کند.

بصیرت، سومین ویژگی ای بود که ملک حسینی به آن اشاره کرد و افزود: بسیجی زمانه را می شناسد، اسلام و دشمنانش را می شناسد و در سایه و ایمان و غیرتش با بصیرت رفتار می کند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان، صبر را چهارمین ویژگی برای ثبات قدم با امام خواند و افزود: مسیر حق ساده نیست و رسیدن به مدارج عالی سخت و نفس گیر است.

ملک حسینی با اشاره به خونریزی و ظلم جهانخواران و ستمگران عالم تصریح کرد: امروز یزیدیان عالم نمی خواهند شیعه زنده بماند و با جنگ و تحریم و تهدید می خواهند ما را از مسیرمان منحرف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد به سخنان رهبر انقلاب در جمع بسیجیان اشاره کرد و بیان داشت: همان گونه که معظم اله فرمودند خداوند با صابرین است و به لطف خدا، کشوری که بسیج و سپاه دارد هر آزمونی را پشت سر خواهد گذاشت.

وی به سپاه امام حسین و یزیدیان در عاشورا اشاره کرد و گفت: در آن روز یک طرف سپاهی بود که این 4میزان ِ ایمان، غیرت، بصیرت و صبر را دارا بود و یک طرف کسانی بود که در این 4 وِیژگی ضعیف بودند.

وی ادامه داد: کشوری که سایه ولایت را بر سر خود می بیند و دارای بصیرت است شکست نمی خورد و پیروزی آن حتمی است.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی