نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1392 - 10:12
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنگامی علم از مسیر الهی خود خارج می‌شود که سایه سیاست و باند و جناح بر روی آن قرار گیرد.

به گزارش چهارفصل به نقل از فارس از یاسوج، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در دیدار با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: هنگامی علم از مسیر الهی خود خارج می‌شود که سایه سیاست و باند و جناح بر روی آن قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مصلحت مردم را مهم‌تر از خواسته‌های آنان دانست و تصریح کرد: کارهای غیراصولی هنگامی صورت می‌گیرد که مصالح مردم را فدای نیازها کنیم.

ملک‌حسینی فشارها و سیاست‌زدگی و نگاه قومی و طایفه‌ای را آفتی بزرگ برای خدمت دانست و گفت: چنین تفکراتی موجب می‌شود که نتوانیم برای خدمت عزم جدی داشته باشیم. 

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری غفلت جامعه از ظرفیت‌های انسانی را ظلم بزرگی دانست و گفت: با تفکر فردی و به تنهایی نمی‌توان هدف و مقصد را تعیین کرد و از همین رو تنها راه نجات جامعه استفاده از تمام استعدادها و ظرفیت‌های موجود است.

وی با اشاره به محرومیت‌هایی که کهگلویه و بویراحمد در همه زمینه‌ها دارد، تصریح کرد: مسئولان همت و تلاش مضاعف خود را به کار گیرند تا بتوان به بهترین شکل ممکن به مردم این استان خدمت کرد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی