نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آذر 1392 - 20:00
سایت حرف تو به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان " گلدون وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

به گزارش چهار فصل به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا سایت حرف تو  به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان " گلدون وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمندl است مطالب تولیدی خود را  در قسمت " ارسال مطلب" سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

-----------------------------------------------------------------------------------

ماندلا در لیست تروریستی آمریکا

 

وبلاگ"آقا"نوشت:

چندی پیش ماندلا رهبر ضدآپارتاید آفریقای جنوبی از دنیا رفت. هر کسی هم که این خبر را شنید پیام تسلیت داد. چون این فرد دیگر به یک تندیس آزادی خواهی تبدیل شده است، و مردم جهان او را به چشم یک مبارز ضد آپارتاید می شناسند. رژیم آپارتید، همان رژیم نژاد پرستانه ای بود که امام خمینی(ره) این رژیم و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناخت. اما آنچه خوب است بدانیم این است که تا5 سال پیش یعنی تا سال 2008 میلادی این فرد در لیست تروریستی آمریکا قرار داشت.

ادامه مطلب

***************************************

نقدی به میزان افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سال 1393

 

وبلاگ"سلمان علی(ع)"نوشت:

بودجه 93 تقدیم مجلس شد و بودجه ی بخش های مختلفی اعم از برخی مناطق یا وزارتخانه ها و نهادها مورد اعتراض متولیان و کارشناسان بخشها قرار گرفت، اما بحث افزایش کمتر از تورمی حقوق کارمندان، تخلف و اشتباهی است که از دولت های نهم و دهم شروع شد و دولت آقای روحانی نیز قصد ادامه ی آن را دارد. متأسفانه برخلاف نص قانون که حقوق هر سال کارمندان را متناسب با نرخ تورم سال قبل معرفی می کند، همچنان دولت یازدهم در حالی که خودش تورم سال 92 را 35 درصد هدف گذاری کرده است، نرخ افزایش حقوق کارمندان را حدود 18 درصد اعلام می کند و این در حالی است که این نرخ وقتی در فرمول های حقوق و دستمزد قرار می گیرد تنها حدود 10 درصد افزایش واقعی را در حقوق کارمندان ایجاد می کند.

ادامه مطلب

****************************************

نلسن ماندلا بعد از مرگ

 

وبلاگ"انعکاس"نوشت:

مراسم بزرگداشت نلسن ماندلا رهبر ضد تبعیض افریقای جنوبی که با حضور دهها هزار هموطن وی انجام شد، یک نکته جالب توجه داشت که نباید از آن به راحتی گذشت:حضور نمایندگان کشورهایی مثل امریکا ،انگلیس وبرخی کشورهای غربی واروپایی در این مراسم و ادای احترام آنها به این مردبزرگ یک پیام روشن به جهان و البته به کشور ما و بعضی از کسانی داشت

ادامه مطلب

*************************************

کاخ سفید، کاخ دروغ گویان

 

وبلاگ"حدیث منتظران قائم(عج)"نوشت:

بدون هیچگونه تردیدی فشارهایی که از گوشه گوشه نقاط تحت سلطه فیزیکی و رسانه ای آمریکا به کاخ سفید می رسد باعث شده است که مقامات کاخ سفید دچار نوعی هزیان و تناقض گویی های آشکار شوند و بار دیگر نشان دهند که به هیچ وجه من الوجوه قابل اعتماد نیستند .

ادامه مطلب

***************************************

عزیز حزب الله

 

عزیز حزب الله

وبگاه"مقتدر مظلوم"نوشت:

_ وی را یک دیپلمات مجرّب و صاحب‌نظر می‌دانیم اما در عرصه نظامی تجربه ندارد که این حرف را زده است . . .

_ اگر غرب از سپاه بخواهد برد موشک‌هایش را کاهش دهد، آیا این را قبول می‌کنید؟ هیچ‌وقت این کار را نمی‌کنیم . . .

ادامه مطلب

**************************************

الاغ ناجی

 

وبلاگ"جالبه"نوشت:

چند هفته‌ای بیشتر از هجوم نیروهای عراقی به غرب کشور نگذشته بود که با دیدن مقاومت نیروهای ایرانی زمین‌گیر شدند. چند روزی هر دو جبهه آرام شد و دیگر از صدای توپ و خمپاره خبری نبود. گاه به گاهی صدای تک‌تیر اسلحه‌های سبک بود که در فضای سرد و زمستانی منطقه توجه بچه‌ها را به جبهه‌ی مقابل جلب می‌کرد. 

ادامه مطلب

***************************************

یاد ایامی که تحریم داشتیم

 

وبلاگ"ولایتمدار"نوشت:

یاد باد روزگاران تحریم یاد باد. آن روزگارانی که سرمان بالا بود به قیمت پایین بودن وزنمان؛ البته آنقدرهم وزنمان براثر لاغری و فشار تحریم کم نشده بود که مانند لیبی و کره جنوبی به روزی دو ساعت برق برسیم و از بی غذایی سوءتغذیه بگیریم و ماشینی بهتر از گاری نداشته باشیم.در همان زمان اوج تحریم ها بود که فردی 3 هزار میلیارد تومان اختلاس کرد که بعلت ناچیز بودن مقدار آن نسبت به دارایی ها و اموال کشور خیلی دیر لو رفت و بازداشت شد.

ادامه مطلب

****************************************

احیای معروفات در مراکز اداری

 

وبلاگ"ایستگاه خدا"نوشت:

 

1- تمام جلسات با قرآن آغاز گردد.

2- در وقت شرعی ظهر همه جلسات خاتمه و پس از نماز برقرار گردد.

3- کارتها ویژه تذکر به شکلی زیبا با جملاتی مطلوب تهیه و در صورت تخلف مسئولین در پاکت بسته با مهر شخصاً مفتوح فرمائید ارسال گردد.

ادامه مطلب

***************************************

سبک زندگی ایرانی اسلامی

 

وبلاگ"اسوه"نوشت:

همه شما ها حتما تا به حال زیاد این اسم به گوشتون خورده! اما تا به حال چقدر به این قضیه فکر کردین؟ اصلا براتون اهمیتی داره؟ مهمه؟ میدونید که تو دو سه سال گذشته ، چقدر حضرت آقا راجع به این قضیه سفارش کردن؟ همین کافی نیست که حداقل بفهمیم این عبارت به چه کارمون میاد؟

ادامه مطلب

***************************************

ایمان آوردن آسان شده ولی نگهداشتنش مشکل

 

وبگاه "در انتظار یار" نوشت: 

با مشاهده ی تاریخ صدر اسلام در می یابیم که پیامبر (صلوات الله علیه) در اوایلبعثت پر برکت خویش اصلاً کسی رو دعوت به دین اسلام نمی کردند . که حتی در برخی از نقل ها هست که در دوران دعوت پنهانی کسی به غیر از حضرت خدیجه(سلام الله علیها) و علی (علیه السلام) به پیامبر (صلوات الله علیه) ایمان نیاوردند . . .

ادامه مطلب

************************************

نان به نرخ فردا

 

وبلاگ "خـــــــــاکریزهای خط مقدم" نوشت:

این روزها تنور جلسات سخن پراکنی اصلاح طلبان داغ داغ است و این نان بی تقوایی ست که در این شعله های دروغ پراکنی و شائبه به تنور میخورد .اینها دارند نان به نرخ فردا میفروشند !! این رسم کاسب هم اگر باشد که نان به نرخ واقعی نفروشد مشتری را نباید ساده لوحی کند .

ادامه مطلب

***************************************

انگار مغز بعضی‌ها برعکسه!

 

وبگاه "با کمال طنزیت" نوشت:

طرف صبح و شب، نهار و شام؛ سوسیس، کالباس، چیپس و نوشابه  می خوره بعد بهش میگی داداش برو عسل بخر بخور برات خوبه…
بر میداره میگه ای بابا دیگه به این عسلا نمیشه اعتماد کرد میگن عسلاشون ۱۰۰ درصد طبیعی نیس!!!
آخه عزیز من گل من… آخه نفهم!… 

ادامه مطلب

**************************************

کاهش جمعیت؛ توهم آسایش یا آینده سوزی؟

 

وبلاگ"سبوی معرفت"نوشت:

یکی از مسائلی که چندوقتیست تبدیل به دغدغه ای برای نایب امام عصرمان شده است مسئله کاهش رشد جمعیت و لزوم افزایش جمعیت کشور است .تا آنجا که امام خامنه ای بارها در سخنان مختلفی به لزوم افزایش جمعیت کشور اشاره کرده و دعوت به افزایش جمعیت در خانواده ها و فرهنگ سازی این موضوع کرده اند تا مشکلاتی که خیلی دور نیست گریبانگیر کشور نشود.

ادامه مطلب

***************************************

به چه درد می خورد تکنولوژی!!!

 

وبلاگ تو می آیی بهانه من نوشت:

به چه درد میخورد تکنولوژی !!!
وقتی تمام هنرش فقط ضبط صداها و شکل هاست .
اما نمی تواند طعم ها و رایحه ها را ثبت کند ..
عطر عزیزت را ذخیره کند

ادامه مطلب

***************************************

دیدید؟ مقصر خاتمی بود نه حزب الله!

 

سیدمحمد خاتمی، 16 آذر 83

وبگاه"آینده از آن حزب الله"نوشت:

نه این‌که آقای خاتمی آنقدر آدم مهمی باشد که وسط این‌همه موضوع و سوژه بخواهیم یقیه‌ی او را بچسبیم و نه این‌که آنقدر نفوذ کلام دارد که بخواهیم مثلاً ترور شخصیت‌ش کنیم. که اگر نفوذِ کلامی داشت، باعث می‌شد از عوام یا خواص بخاری بلند شود و حالا رفقای همفکر، هم‌پیمان و همراهش توی حصرِ بالای ۱۰۰۰ روزه نبودند! و اگر انسانِ مهمی (!) بود لابد باید توی حصرِ بالای ۱۰۰۰ روزه باشد.  پس چرا وسطِ این گیر و دار رفته‌ایم سراغِ آقای خاتمی؟ 

ادامه مطلب

************

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا