نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آذر 1392 - 14:15
خبرنگاران شبکه اطلاع رسانی دانا در طول روز با اخباری مواجه می شوند و مطالبی به گوششان می رسد که این مطالب در قالب بسته خبری محرمانه‌های دانا به اطلاع مخاطبان می رسد.

به گزارش چهار فصل به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا در طول روز با اخباری مواجه می شوند و مطالبی به گوششان می رسد که این مطالب در قالب بسته خبری محرمانه‌های دانا به اطلاع مخاطبان می رسد.

 اخبار و مطالب  بسته خبری  امروز "محرمانه های دانا "به شرح ذیل است:

* شنیده ها از تلاش اصلاح طلبان از جمله احزاب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین در برخی نقاط کشور برای نفوذ به استانداری‌ها حکایت دارد.از جمله این موارد می توان به تلاش فردی به نام "س"  که پیش از این ریاست حزب منحله مشارکت در  یزد را عهده‌دار بود اشاره کرد؛ وی از استانداران اسبق یزد هم هست.

 

 *اخیرا تلفنی به برخی از شهروندان در شمال کشور شده و پرسش هایی مانند" آیا شما ماهواره دارید؟،تحولات سوریه را دنبال می کنید؟،کمک های ایران به سوریه را قبول دارید؟،نسبت به مذاکرات هسته ای ایران چه نظراتی دارید؟آیا با ساخت بمب هسته ای موافق هستید؟،آیا از وضعیت اقتصادی راضی هستید؟،درآمد ماهیانه شما چقدر است؟" مطرح شده است.

فرد سوال کننده خود را پژوهشگر مدرسه ایرانیان مقیم آلمان معرفی کرده است.

 

*گفته می شود که ساختمان استانداری خراسان رضوی با ارزش 5 میلیارد تومان برای فروش به مزایده گذاشته شده.

گفتنی است طبق قرار داد 10 در صد قیمت این ساختمان، معادل 500 میلیون تومان به هیئت مدیره سازمان که شامل استاندار و معاون عمرانی است تعلق خواهد گرفت.

 

*خبر دیگر اینکه در استان خوزستان کمپینی در شبکه های اجتماعی توسط گروهک منافقین با موضوع "انتقال آب کارون به اصفهان" به وجود آمده که هدف از ایجاد این کمپین به وجود آوردن درگیری های قومیتی است.

چندی پیش نیز حدود 400 نفر  در همین خصوص در پارک ساحلی کیانپارس در خوزستان تجمع کردند.

 

*همچنین چندی پیش در فراخوانی با عنوان همایش پیاده روی عمومی و خانوادگی و تشکیل زنجیره انسانی از مردم شهرکرد و بن درخواست شده بود تا در مخالفت با انتقال آب زاینده رود تجمع کنند.

 

*تعدادی از مطبوعات اصلاح طلب استان گلستان با ارسال نامه ای به وزیر ارشاد خواستار عزل غلامرضا منتظری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تغییر فضای فرهنگی استان شدند.

 

*محمد نوری‌زاد که جرایم متعددی را مرتکب شده اخیرا در کرمانشاه با خانواده کیانوش آسا از کشته شدگان فتنه 88 دیدار کرد. وی همچنین دردیدار با خانواده های اعدامی سنقر به اعتقادات شیعه حمله کرد.

همچنین وی با دستگیر شدگان قضیه صانع ژاله در تکیه خالصی پاوه دیدار کرد و با دراویش هم عکس یادگاری گرفت.

 

*شنیده شده که در خراسان جنوبی اخیرا رئیس جدید یکی از واحد‌های دانشگاه پیام نور در اقدامی تامل برانگیز اقدام به محدود کردن  فعالیت های بسیج دانشجویی کرده است.

 

*چندی پیش تعدادی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین در مقابل دانشکده فنی و علوم پایه تجمع و با توزیع اعلامیه به عملکرد رئیس دانشگاه و حراست اعتراض کردند.

 

*به تازگی مراسم سالگرد یکی از خاخام های یهود در یزد با حضور بیش از 1300 نفر از سراسر کشور برگزار شد؛ در این مراسم اعمالی همچون روشن کردن شمع، خواندن زبور حضرت داوود(ع) و خواندن تورات انجام شد.

 

*تعدادی از جوانان اصلاح طلب در استان گلستان که در جریان فتنه 88 حضور فعال داشتند در حال راه اندازی تشکلی تحت مدیریت فردی در حال تحصیل در انگلیس به نام شورای هماهنگی توسعه استان هستند.

 

*اخیرا عوامل آسایش اقلیم کردستان عراق مستقر در نوار مرزی طویله و بیاره برای مترددین غیر مجاز ایرانی به کشور عراق اقدام به صدور کارت شناسایی و تردد می کردند.در این کارت ها وضعیت جسمانی و مشخصات فردی درج شده و صاحبان این کارت ها می توانند در محدوده اقلیم کردستان به راحتی رفت و آمد کنند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی