نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. دى 1392 - 22:08
پست گرفتن حامی مشایی در دولت؛ رانت میلیاردی در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و دفاع تمام قد قدیانی از روحانی، از مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور هستند.

به گزارش چهار فصل سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند.

در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز ‌‌‌یکشنبه 22/10/1392 می‌آید:

 

* تیم هسته‌ای حق دارد توافقنامه ژنو را «غیر قابل اجرا» بداند

 حسین شریعتمداری امروز طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: تیم هسته‌ای کشورمان می‌تواند و حق دارد که توافقنامه ژنو را با استناد به واژه‌های کشدار و تعریف نشده آن، ناقص و غیرقابل اجراء بداند و خواستار تعریف روشن و شفاف و به قول اهل منطق «تعریف جامع و مانع» این‌گونه واژه‌ها شود.

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

 

* سوءتفاهمی که باید برطرف شود

مهدی فضائلی نیز طی یادداشتی در روزنامه جام جم نوشت:تکلیف آثار هنری ضداسلامی، ضدبشری و ضدایرانی در حوزه سینما، موسیقی و ادبیات که خصوصا در سال‌های اخیر رو به فزونی گذاشته است، چه می‌شود؟

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

 

 

* دفاع تمام‌قد از روحانی

 

حسین قدیانی طی یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت: آقای روحانی، بهترین رئیس‌جمهور ایران، بلکه هم بهترین رئیس‌جمهور دنیا هست.

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

 

* رانت میلیاردی در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد

همچنین این روزنامه در گزارشی نوشت: بر اساس آمار و ارقام منتشر شده از تخصیص یارانه به نشریات، روزنامه استانی خبر جنوب و روزنامه خبر ورزشی جمعاً 20 درصد مبلغ کل یارانه مطبوعات را در اختیار گرفتند.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

* آل اسحاق: دولت توپ اقتصاد را در زمین مجلس انداخته‌ است

یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران، در گفت‌وگو با سایت جوان‌آنلاین می گوید: واقعیت‌های بودجه باید با واقعیت‌های اهداف اقتصادی هم‌خوانی عملی داشته باشد.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

* آریل شارون؛ از زندگی حیوانی تا حیات نباتی+تصاویر

سایت مشرق در گزارشی نوشت: پس از هشت سال حیات نباتی نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی و تلاش‌های ناکام برای احیای این قاتل کودکان فلسطینی، سرانجام تلویزیون این رژیم، مرگ آریل شارون را اعلام کرد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

* آقای خاتمی! فعالیت حزب مشارکت به این دلایل مشکل قانونی دارد

 

سایت رجانیوز در گزارشی نوشت: مشخص نیست به چه علت خاتمی مدعی شده که راه‌اندازی مجدد فعالیت‌های حزب مشارکت مشکل قانونی ندارد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

* حامی مشایی در دولت پست گرفت

سایت صراط نیوز در خبری نوشت: یکی از حامیان سینه‌چاک مشایی در سکوت کامل خبری و بی‌ سر و صدا به مدیرکلی روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب شده است.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 

* کشمکش چند ساله بر سر پول معامله نقل و انتقال خودرو

اختلاف دفترداران اسناد رسمی‌ و پلیس بر سر موضوع نقل و انتقال سند مالکیت خودرو، که از چند سال پیش شروع شده بود، همچنان ادامه دارد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

* چرا وزیر ارشاد به اختتامیه جشنواره «عمار» نرفت؟

سایت دانا نیز در گزارشی نوشت: چهارمین دوره جشنواره مردمی عمار در حالی شب گذشته به پایان رسید که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه این جشنواره هم حضور پیدا نکرد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید. 

 

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی