نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. دى 1393 - 19:17
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از تحریریه صبح زاگرس بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام سید جواد خاضع  در بازدید از پایگاه خبری تحیلی صبح زاگرس افزود: هر چند دشمنان نظام و انقلاب با ابزار مختلف در صدد به انحراف کشاندن جوانان و ضربه زدن به اصول و ارزشهای اسلامی هستند ولی اطلاع رسانی به موقع  از سوی رسانه های ارتباط جمعی و پایگاه های خبری می تواند  این توطئه های دشمنان  را نقش برآب کند.

 

وی با اشاره به اینکه  برخی  از خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم از طریق فضای مجازی با توطئه های دشمنان مقابله می کنند،اظهار کرد: غیرت و مجاهدت این قشر که به طور شبانه روزی علیه تهاجم فرهنگی دشمن تلاش می کنند شایسته تقدیر است.

 

خاضع در این بازدید خطاب به  مدیر مسوول و  خبرنگاران  پایگاه خبری تحلیلی  صبح زاگرس عنوان کرد: شما خبرنگاران در این فضا با آگاهی و بصیرتی که دارید در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمنان وتلاش می کنید که این  شور و نشاط انقلابی  برای ادامه کار باید حفظ شود.

 

وی در این بازدید فعالیت در عرصه اطلاع رسانی و اگاهی بخشی به جامعه را اقدامی ارزشمند دانست و خطاب به  کارکنان این پایگاه خبری گفت:  بدانید کاری که انجام می دهید کار با ارزشی است و در نزد خداوند سبحان اجر بزرگی دارد.

 

خاضع به ابعاد مختلف جنگ نرم  دشمنان  انقلاب اشاره کرد و افزود:  در جنگ سخت و رو در رو دشمن  و مرزهای جنگ  ولی در جنگ نرم حد و مرزی وجود ندارد و دشمن را به راحتی نمی توان تشخیص داد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این عرصه برای تشخیص دشمن نیاز به نحلیل قوی دارد که شما عزیزان در این راستا قدم بر می دارید و کاری که انجام می دهید کمتر از کاری نسیت که شهدا در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند.

 

حجت الاسلام خاضع در این بازدید از واحد تحریریه خبر  پایگاه خبری و تحلیلی صبح زاگرس بازدید ودر جریان چگونگی تولید و انتشار اخبارقرار گرفت.

 

انتهای پیام ا/ع

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی