نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. مرداد 1394 - 10:26
مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: کلنگ‌زنی پروژه‌های گازرسانی به 9 روستاهای فاقد گاز دندوی ملاسرتیپ، اسلام‌آباد غورک، غورک علیا و سفلی، حاج قلندر، چمخون، بیدستان و برآفتاب فاقد گاز شهرستان باشت از امروز آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، با حضور جمعی از مسئولان، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان‌های گچساران و باشت، عملیات گازرسانی به مجموعه روستاهای پشت کوه باشت کلنگ‌زنی شد.

 

 

 مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه شرکت گاز استان تلاش‌های زیادی در راستای گازرسانی به روستاها و مناطق محروم این استان داشته است، گفت: امروز و در ادامه این روند گازرسانی به مجموعه روستاهای پشت‌کوه باشت صورت می‌گیرد.

 

 

هوشنگ صیدالی افزود: با اجرای این طرح حدود ۹ روستای بدون گاز از توابع شهرستان باشت از نعمت گاز خانگی برخوردار می‌شوند.

 

 

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه‌های گازرسانی به روستاهای دندوی ملاسرتیپ، اسلام‌آباد غورک، غورک علیا و سفلی، حاج قلندر، چمخون، بیدستان و برآفتاب گفت: عملیات گازرسانی به این ۹ روستای فاقد گاز شهرستان باشت از امروز آغاز به کار خواهد کرد.

 

 

این مسئول عنوان کرد: جهت اجرای این پروژه‌ها ۳۵ هزار و ۷۸۲ متر شبکه‌گذاری لوله فلزی و نصب و راه‌اندازی TBS و ایستگاه CPS صورت گرفته است.

 

 مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اعتبار این پروژه‌ها افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال بوده و مدت زمان اجرای آن نیز ۳۰۰ روز پیش‌بینی شده است.

 

 

صیدالی در پایان اظهار کرد: گازرسانی به مجموعه روستاهای پشت‌کوه باشت یک‌هزار و ۳۸۲ نفر در قالب ۲۳۱ خانوار را زیر پوشش گاز خانگی قرار می‌دهد.

Gaz (1)Gaz (2)Gaz (3)Gaz (4)Gaz (5)Gaz (6)Gaz (7)Gaz (8)Gaz (9)Gaz (10)Gaz (11)Gaz (12)Gaz (13)Gaz (14)Gaz (15)Gaz (16)

منبع:کبنانیوز
انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی