نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آذر 1394 - 13:00
نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی ومعاونین فرهنگی، مطبوعاتی و معاون هنرهای سینمایی اداره‌کل با هنرمندان شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین فرهنگی، مطبوعاتی و معاون هنرهای سینمایی اداره‌کل با هنرمندان شهرستان بهمئی برگزار شد.

 

مدیرکل و معاونین اداره‌کل ارشاد اسلامی استان با هنرمندان شهرستان بهمئی نشست صمیمی برگزار کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به مدیرکل، معاونین و هنرمندان گفت: این جلسه برای بحث و تبادل نظر پیرامون وضعیت فرهنگ و هنر و دغدغه های هنرمندان بهمئی برگزار می شود.

 

در ادامه این نشست ۳ ساعته، هنرمندان رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری به بیان دغدغه‌ها، مشکلات و نیازمندی‌های خود پرداختند و خواستار رفع مشکلات کاری هنرمندان شدند.

فریدون مختاری، هنرمند پیشکسوت تئاتر و موسیقی، صادق بندی هنرمند با سابقه تئاتر، رسول سنایی رئیس انجمن شعرادب، آریوبرزن حبیبی اصل رئیس انجمن اهل قلم، حسن کریم نژاد مسئول انجمن فیلم و عکس و تعدادی از هنرمندان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

.

دراین نشست مدیرکل و معاونین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به پاسخ سئوالات و دغدغه‌های هنرمندان پرداختند. /ماغر

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا