نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. دى 1394 - 8:52
يادمان‌هاي دفاع مقدس و مشهد شهيدان سال‌هاي جنگ تحميلي اكنون به يك آوردگاه بزرگ فرهنگي اجتماعي تبديل شده به گونه‌اي كه مردم، به‌ويژه جوانان و نوجوانان با حضور در اين مكان‌هاي مقدس و خاكريزهاي خط مقدم جبهه فرهنگي و نبرد با دشمن با تجديد روحيه‌اي مضاعف، سال جديدشان را آغاز مي‌كنند.

وحید مثنوی مسئول هیات رزمندگان اسلام حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل، هدف از اردوی تفریحی معنوی راهیان نور اعضای فعال این هیات را تشریح ارزش‌های دفاع مقدس در کنار داشتن فضایی مفرح و اردویی در جهت بیشتر کردن همدلی اعضا دانست.

 

وی گفت : در طول سال بچه های هیآت مذهبی، فعالیت های بسیاری را در با روحیه خستگی ناپذیر در راستاي استقلال ارزش‌هاي دفاع عاشورايي و ترويج فرهنگ ايثار، شهادت و مقاومت انتقال ارزش‌هاي دفاع مقدس نقش تاثير‌گذاري در تعالي اجتماعي انجام می دهند که استراحتی چند روزه با فضایی تفریحی برای آنها لازم است

 

مثنوی افزود: زائران كوي نور پس از بازديد از يادمان والفجر 8، كربلاي 5، فكه، دهلاويه، بستان، فاو، بيت‌المقدس و طريق‌القدس با تجسم صحنه عبور رزمندگان از پهناي اروند به‌ وسيله راويان حاضر آشنا مي‌شوند.

 

وی عنوان کرد: يادمان‌هاي دفاع مقدس و مشهد شهيدان سال‌هاي جنگ تحميلي اكنون به يك آوردگاه بزرگ فرهنگي اجتماعي تبديل شده به گونه‌اي كه مردم، به‌ويژه جوانان و نوجوانان با حضور در اين مكان‌هاي مقدس و خاكريزهاي خط مقدم جبهه فرهنگي و نبرد با دشمن با تجديد روحيه‌اي مضاعف، فعالیت هایشان را آغاز مي‌كنند.

 

مسئول هیات رزمندگان اسلام حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج عنوان کرد: بعد از این برنامه انشالله با تلاش بیشتر درصدد هستیم که اردوی زیارتی سیاحتی به مشهد مقدس را نیز برای همه زحمت کشان خستگی ناپذیر این هیات تدارک ببینیم تا گوشه ای زحمات بی دریغ این عزیزان باروحیه بسیجی شان را جبران کنیم.

 

مثنوی خاطر نشان کرد: برای همه فعالان فرهنگی مخصوصا نسل های امروزی بزرگترین خدمت این است که آنان را با روحیه شجاعت، ایثار،‌ از خودگذشتگی و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی