نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1396 - 8:45
سومین کاروان دانش آموزی راهیان نور شهرستان بهمئی همزمان با آغاز دهه فجر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  آوای ماغر؛ همزمان با آغاز دهه فجر سومین کاروان دانش آموزی راهیان نور شهرستان بهمئی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

این کاروان دانش آموزی به همت معاونت اردویی و بسیچ دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان برای بازدید از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس جمع آوری و اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در نشست توجیهی با دانش آموزان اعزامی در این کاروان، خواهان استفاده بهینه دانش آموزان از این سفر معنوی شد.

سرگرد باقر پسنده خاطرنشان کرد: کاروان امروز ما سومین کاروان دانش آموزی است که از ابتدای سال تاکنون به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می کنیم.

وی افزود:ظرفیت سومین کاروان راهیان نور شهرستان بهمئی 45 دانش آموز است و از ابتدای سال تاکنون بیش از 600دانش آموز شهرستان در قالب این اردوها از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس بازدید کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از دانش آموزان حاضر در اردو خواست تا با کنجکاوی، متانت و آرامش از این سفر بهره ببرند.

صادق جریده افزود:بیشتر راویان حاضر در مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور از رزمندگان دوران جنگ هستند که انتظار داریم دانش آموزان به خوبی به خاطرات این رزمنده ها توجه کنند تا سختی های آن زمان برایشان بهتر تداعی شود.

تصاویر

 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی