نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. خرداد 1395 - 15:07
نشست هماهنگی برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کل کشور در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کل کشور ،سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان، سید موسی خادمی استاندار استان و معاونین وی و مسئولین کمیته های 16گانه برگزاری بزرگترین اجلاسیه شهدای استان در یاسوج برگزار شد.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در ابتدای این نشست هماهنگی، برگزاری کنگره ملی شهدای استان رایکی از بزرگترین رخدادهای فرهنگی استان در چند سال اخیردانست و گفت: برگزاری کنگره ملی و بزرگ سرداران و شهدای استان می تواند برگ زرینی از افتخار افرینی های مردان این سرزمین را به جامعه و کشور نشان دهد.

 

دیدار خانواده های شهدای استان با مقام معظم رهبری

سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی یکی از موهبات برگزاری این کنگره ملی را دیدار خانواده شهداء استان با مقام معظم رهبری دانست و افزود: همزمان با برگزاری این کنگره خانواده های شهدای استان با حضور مسئولین به دیدار رهبر معظم انقلاب شرف فرما خواهند شد.

 

وی به برگزاری زمان این کنگره بر حسب موقعیت زمانی و مکانی اشاره کرد و گفت: کنگره بزرگ سرداران شهدای استان ابتدا قرار بود که در آبان ماه برگزار شود که به دلیل برخی هماهنگی ها این کنگره به اول ماه محرم تغییر یافته و امیدواریم تا این زمان بتوان تمامی کارهای صورت گرفته برای برپایی هرچه باشکوهتر این اجلاسیه مهیا شود.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد به همکاری قابل تحسین مسئولان استانی برای برگزاری این کنگره اشاره کردو گفت: همه کسانی که در برگزاری این اجلاسیه نقش دارند باید شکر گذار باشند که خادم الشهداء هستند و باید بدانند که این افتخار نصیب هر شخصی نخواهدشد.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، نرم افزاراندروید سرداران شهید استان، پایگاه خبری جامع 1800شهید و کانال تلگرامی سرداران شهدای استان رونمایی شد.همچنین چندین جلد کتاب  برگرفته از خاطرات رزمندگان استان که به همت حوزه هنری و ستاد کنگره سرداران استان تألیف و تولید شده بود نیز به دست مسئولان استانی رونمایی شد.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی