نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. دى 1394 - 21:45
نشست رسیدگی به تخلفات انتخاباتی با اصحاب رسانه
رحیمی: با خبرنگارانی که نیامدند برخورد قانونی می کنیم
ما از خبرنکاران جهت حضور در جلسه شورای تامین و کمیته پیشگیری جرائم انتخاباتی دعوت رسمی کرده ایم بعد از این جلسه با خبرنگارانی که عذر موجه نداشته باشند برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، فرماندار گچساران در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی با اصحاب رسانه که با حضور اعضای شورای تامین شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: گلایه خود را از عدم حضور بعضی از خبرنگاران در این جلسه مهم اعلام میدارم و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

عبدالرحیم رحیمی عنوان کرد: ما از خبرنکاران جهت حضور در جلسه شورای تامین و کمیته پیشگیری جرائم انتخاباتی دعوت رسمی کرده ایم بعد از این جلسه با خبرنگارانی که عذر موجه نداشته باشند برخورد جدی خواهد شد.

وی تصریح کرد : چرا اگر اعلام شود در اداره ای به مناسبت روز خبرنگار برنامه ای و هدایای ناچیزی که در شان این قشر نیست در نظر گرفته شده است تعداد خبرنگار از سقف بالا زده و تعدادشان به ۴۰ نفر می رسید قطعا بعد از این جلسه خبرنگاران را بطور تک تک دعوت خواهیم کرد و علت را بررسی و با آنان برخورد قانونی خواهیم کرد.

رحیمی با اشاره به اینکه دو مسئله باید در اینجا مشخص شود افزود: اداره ارشاد را مکلف کرده اند که بحث مجوز دار بودن سایت و خبرنگاران را مشخص کند که واقعا این موضوع به حدی رسیده که می خواهند با این معضل برخورد جدی شود و سایت های بدون مجوز تعطیل شود و بعد از این جلسه از طریق ارشاد به سایت ها فرصت داده می شود که اقدامات لازم را انجام بدهند.

فرماندار بیان کرد: سایت ها دو دسته اند سایت های که مجوز و شماره دارند و بعضی از سایت ها از طریق ارشاد مراحل تکمیلی خود را انجام میدهند و سایت های که بدون مجوز و کارت خبرنگاری در حال فعالیت می باشند که کاملا غیر قانونی می باشد در این مورد بررسی خواهیم کرد و باید  در این مورد پاسخگو باشند و در نهایت سایت های بدون مجوز  تعطیل خواهند شد.

تصاویر از: حبیب قلندری

IMG_0443 IMG_0444 IMG_0445 IMG_0446 IMG_0447 IMG_0463 IMG_0479 IMG_0483 IMG_0488 IMG_0497

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی