نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. مهر 1396 - 13:12
صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان بهمئي صبح امروز در شهر ليكك مركز شهرستان بهمئي برگزار شد.

به گزراش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان بهمئي صبح امروز با حضور پرسنل نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و پدافند هوایی شهرستان در شهر ليكك برگزار شد.

«حجت الاااسلام سعيدي، رئيس دادگستري شهرستان بهمئي  در آیین صبحگاه مشترک هفته بزرگداشت نيروي انتظامي با اشاره به اينكه نیروی انتظامی با رهنمود هاي مقام معظم رهبري ( مدظله العالي) و تلاش شبانه روزی توانسته است امنیت خوب و مطلوبي را در شهرستان بهمئي برقرار كند، گفت : حرکت رو به جلو در بخش های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، مستلزم وجود جامعه ای ایمن و منظم است و خوشبختانه امروز کشورمان دارای ویژگی های منحصر به فردی در اين حوزه هاست.

سرگرد عدالت پرور، فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بهمئي در این مراسم ارزشمندترین سرمایه پلیس را  اعتماد عمومی مردم دانست و  گفت : خوشبختانه پلیس شهرستان بهمئي با بهره گیری از تمامي ظرفيت ها، گام های مؤثری در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش جرایم برداشته است.

عدالت پرور با ارائه گزارشي از عملكرد نیروی انتظامی شهرستان بهمئي در حفظ نظم، امنیت و آرامش عمومي، افزود:  نظارت مردم بر عملکرد پلیس موجب اقتدار بیشتر نیروی انتظامی است و نتیجه آن اعتماد جامعه به پلیس و  رضایتمندی مردم است.

لازم به ذکر است که شعار امسال هفته ناجا "پليس براي امنيت ، امنيت براي همه" نام گذاري شده است.

تصاویر ضمیمه:

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی