نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1396 - 12:30
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی:
بسیج سازندگی بهمئی پیشتاز در عرصه محرومیت زدایی و تحقق اقتصاد مقاومتی+تصاویر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در بازدید از دو طرح موفق و فعال اقتصاد مقاومتی این شهرستان، بسیج سازندگی را یکی از نهادهای پیشتاز در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی صبح امروز به همراه جمعی از مسئولان از دو طرح فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی بازدید کردند.

مسئولان ابتدا از طرح پرورش زنبور عسل در روستای سرخونی بازدید کردند که به همت یکی از بسیجیان شهرستان به مرحله تولید عسل رسید.

سید حمید تقی زاده، مجری این طرح با تقدیر از حمایت های بسیج سازندگی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی طرح خود را سودآور و مفید عنوان کرد و از برداشت عسل مرغوب در باغات این روستا اعلام رضایت داشت.

سرهنگ سید روح الله شاهینی در بازدید از این طرح، با تقدیر از ورود بسیجیان به عرصه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی،  بسیج سازندگی را یکی از نهادهای پیشتاز در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی کشور عنوان کرد.

شاهینی به همراه سایر مسئولان بسیج سازندگی شهرستان در ادامه از طرح تولید گیاه دارویی به لیمو در روستای دوپرنظری بازدید کرد.

جان افزا، مجری طرح کشت به لیمو از حمایت های ویژه بسیج سازندگی در اجرای طرح خود تقدیر کرد و گفت:بنده از اجرای طرح راضی هستم اما به دلیل شرایط خاص فروش گیاه به لیمو، محصولات به سختی به فروش می رسد که انتظار داریم در این زمینه چاه اندیشی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این بازدید با اشاره به اجرای موفق طرح کشت به لیمو در شهرستان، گفت: با همکاری بسیج سازندگی استان و شرکت های دارویی در تلاش هستیم تا کلیه محصولات این طرح ها را به صورت عمده به فروش برسانیم.

تصاویر ضمیمه:

 
 

انتهای پیام/ 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی