نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. مهر 1396 - 13:46
نمایشگاه دستاوردهای مردم بهمئی در حوزه اقتصاد مقاومتی در شهر لیکک برپا شد.

به گزراش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در میدان مرکزی شهر لیکک برپا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با تاکید بر توجه به توان داخل و حمایت از تولید کنندگان بومی، گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای بومی اقتصاد مقاومتی مردم بهمئی در وجود دارد.

سرهنگ سید روح الله شاهینی تصریح کرد: هدف اصلی ما از برگزاری این نمایشگاه لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید کنندگان بومی شهرستان و ترغیب جوانان بیکار به کار کردن در حوزه تولید می باشد.

وی گفت: غرفه داران این نمایشگاه افرادی هستند که با حمایت بسیج سازندگی شهرستان و معرفی به بانک مهر اقتصاد تسهیلات اقتصاد مقاومتی در حوزه کار تولیدی زود بازده فعالیت دارند و محصولات موجود در نمایشگاه هم دسترنج همین تولید کنندگان است.

شاهینی  محصولات موجود در نمایشگاه را عسل طبیعی، قارچ، ترشی و روغن زیتون، بلدرچین و تخم بلدرچین، مرغ و تخم مرغ بومی ، گیاهان داروئی و صنایع دستی شهروندان بهمئی عنوان کرد.

وی در پایان گفت: در این نمایشگاه غرفه هایی با حضور مشاوران و کارشناشان اقصتاد مقاومتی وجود دارد که به افراد متقاضی ورود به حوزه بنگاه های کوچک زود بازده مشاوره رایگان می دهند.

تصاویر ضمیمه:

 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی