نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. دى 1393 - 10:00
فرماندارشهرستان بویراحمد در گفت وگو با یک سایت اصلاح طلب محلي در استان کهگیلویه وبویراحمد از چهره به ظاهر كم حرف خود پرده برداشت و سران فتنه را افرادی انقلابی، زحمت کش و دارای محبوبیت معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل پس از اتفاقات سیاسی مختلفی که در سطح شهرستان بویراحمد با دعوت از برخی از سیاسیون حاشیه دار در دانشگاه های استان روي داد، اخیراً هوشنگ ياري پور، فرماندار شهرستان بویراحمد در گفت وگو با یکی از سایت های حامی جریان اصلاحات در استان، برخي حاشيه هاي سیاسی در فضای استان را تشدید كرد.

 

فرماندار بويراحمد در سخنانش، ابتدا خود را اصلاح طلب اصولگرا معرفي كرده و مي گويد هم اكنون هم اعتدال گرا هستم. وي به  سوالات حاشیه ای این سایت خبری پاسخ هایی می دهد که نشان ازعقايد نهفته و قابل تأملي فرماندار به ظاهر كم حرف بويراحمد است.

 

تعریف و تمجید از فتنه گران 88 آن هم تنها پس ازچند روز از برگزاري با شكوه بزرگداشت پنجمين سال حماسه 9 دی، چه معنايي جز دهن كجي به خواسته سيل عظيم ملت در محكوميت عملكرد فتنه گران براي براندازي انقلاب اسلامي در سال 88 دارد؟

 

ياري پور در اين مصاحبه سید محمد خاتمی را سید بسیار جلیل القدر، فاضل و محبوب، میرحسین موسوی را یک نیروی زحمتکش و انقلابی در بند و در نهايت را کروبی را یک لر شجاع، صادق، انقلابی معرفي مي كند.

 

باید پرسيد آقای فرماندار شما با بيان اين سخنان و تشدید دوباره فضای حاشيه اي در استان محروم کهگیلویه وبویراحمد به دنبال چه هستيد؟

 

جناب ياري پور بايد بداند مردم ولایت مدار استان کهگیلویه وبویراحمد نسبت به عملكرد فتنه گراني که شما آ --نها را انقلابی و زحمت کش و دارای محبوبیت معرفی کرده اید آگاهي كامل دارند و اشراف كاملي بر تلاش هاي آن ها براي براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران دارند.

 

گفتنی است چندی پیش هم شاهد اظهارنظر عجیب یکی از مسئولین ارشد استان در مورد تهمت های منتجب نیا  در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بودیم که مطرح کردن این گونه مسائل آن هم به صورت سلسله وار در استان جای بسی تامل دارد.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا