نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. مرداد 1394 - 9:08
بسیج دانشجویی دانشگا ه پیام نور دهدشت بر لزوم توجه ویژه به جایگاه واقعی دانشجو و دانشگاه، خواستار تسلیم نشدن مسئولان دانشگاه در برابر زیاده‌خواهی احزاب شده و اعلام کرده است: با توجه به در پیش بودن انتخابات مهم و حساس در پایان سال، برگزاری چنین همایشی قطعا میتینگ سیاسی قلمداد خواهد شد.

به گزار شپایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  همایش بزرگ اصلاح طلبان شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و یهمئی یکشنبه آینده در سایت قدیم دانشگاه پیام‌نور دهدشت برگزار می‌شود.

 

به گزارش این پایگاه خبری تحلیلی، دبیر همایش اصلاح‌طلبان کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: همایش حزب مردم سالاری شهرستان کهگیلویه با همکاری اصلاح‌طلبان این شهرستان با عنوان «به روشنی آفتاب بیندیش» در دهدشت برگزار می‌شود.

 

کمال‌الدین دولتخواه این همایش با عنوان «به روشنی آفتاب بیندیش» و با حضور و سخنرانی دکتر صادق زیباکلام و سخنرانی برخی از چهره‌های شهرستانی و استانی و با موضوعاتی همچون اصلاحات، اعتدال، رویش‌ها، نیازها در عصر جهانی شدن – اصلاحات، اعتدال، توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ، سیاسی برگزار می‌گردد.
 
 

دولتخواه افزود: این همایش روز یکشنبه ۱۸مرداد ماه ۹۴در سالن دانشگاه پیام نور (سایت قدیم) و ساعت ۱۶ عصر برگزار می‌شود.

 

دولتخواه افزود: سخنران این جلسه  “صادق زیباکلام” پژوهشگر و تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای اصلاح طلب می‌باشد.

زیباکلام

 
اجازه برگزاری میتینگ سیاسی در محیط دانشگاه را نمی‌دهیم

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت در اعتراض به برگزاری همایش اصلاح‌طلبان کهگیلویه در دانشگاه پیام نور دهدشت، هرگونه همایش سیاسی در این دانشگاه را منوط به برگزاری از سوی تشکل‌های دانشجویی دانست.

 

 

به گفته فارس؛ در پی اعلام برگزاری همایشی با عنوان «به روشنی آفتاب بیندیش» که قرار است با حضور صادق زیبا‌کلام و اصلاح‌طلبان چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شود بسیج دانشجویی این دانشگاه با صدور بیانیه‌ای خواستار لغو این همایش در محیط دانشجویی شده است.

 

 

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت در این بیانیه اعلام کرده است: اجتماع سیاسی در محیط دانشگاه در صورتی قابل برگزاری است که این مراسم از سوی یکی از تشکل‌های دانشگاهی و نه سازمان‌های مردم‌نهاد باشد.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه دانشجو برای دانشگاه تصمیم می‌گیرد نه دیگران، آمده است: انتظار می‌رود ریس دانشگاه از هویت دانشجویی دانشگاه دفاع کند و تسلیم فشار جریانات سیاسی نشود.

 

 

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: بسیج دانشجویی پیام نور دهدشت ضمن احترام قائل شدن برای احزاب سیاسی، برگزاری این قبیل برنامه‌ها را حق طبیعی آن‌ها می‌داند در عین حال تصریح دارد برگزاری برنامه‌های سازمان مردم‌نهاد در دانشگاه، خلاف رسالت دانشگاهی است و در صورتی که این برنامه از سوی یکی از تشکل‌های دانشگاه برگزار شود استقبال می‌کند ولی اینکه در بیرون از دانشگاه برای قشر دانشجو تصمیم بگیرند را دور از شان می‌داند.

 

 

بسیج این دانشگاه بر لزوم توجه ویژه به جایگاه واقعی دانشجو و دانشگاه، خواستار تسلیم نشدن مسئولان دانشگاه در برابر زیاده‌خواهی احزاب شده و اعلام کرده است: با توجه به در پیش بودن انتخابات مهم و حساس در پایان سال، برگزاری چنین همایشی قطعا میتینگ سیاسی قلمداد خواهد شد.

 

به گزارش فارس، همایش «همراه شو عزیز، به روشنی آفتاب بیندیش» اجتماع اصلاح‌طلبان کهگیلویه بزرگ متشکل از چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی قرار است روز یک‌شنبه ۱۸ مرداد با حضور صادق زیباکلام در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شود.

منبع:کبنانیوز

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی