نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. بهمن 1394 - 13:24
استفاده افراد شاخص و البته فاسد براي بستن ليست اصلاحات براي رفع اختلافات بسياري است كه در ميان خرده گروه هاي جوان و جديد اصلاح طلبان ايجاد شده است اما اين افراد همچون نمك گنديده اي هستند كه وااسفا به اينها و هم دم خروسي هستند كه حضرت عباسي ديگر آبي براي اصلاحات گرم نمي كنند و آبرويي هم جمع نمي كنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمد ناصر پاك نژاد در يادداشتي به اقدام اصلاح طلبان نسبت به انتخاب غلامحسين كرباسچي براي بستن ليست نهايي نامزدهاي انتخاباتي شان واكنش نشان داد و در يادداشتي نوشت: در چند روز اخير خبردار شديم كه لیست انتخاباتی اصلاح طلبان برای مجلس دهم در دست يكي از بنیانگذاران فساد اقتصادی در کشور قرار گرفته است و اين در حالي است كه اصلاح طلبان در جلساتي كه برگزار مي كنند خود را مفتخر به پاك دستي مي دانند و ابراز مي كنند كه مشارکت حداکثری و تامین منافع ملی برای ما مهم‌تر از تامین منافع شخصیمان است اما با اين اقدام دريافتيم كه كسب قدرت در اينجا برايشان مهم تر است نه حفظ منافع ملي.

 

 

اينكه اصلاح طلبان ذات اصلاح طلبی را با ذات گفتمان انقلاب یکی دانسته و خود را پیرو خط امام(ره) می دانند از يك طرف و اصلاح طلبی كه در عمل براي بستن ليست خود دست به  دامان افرادي مي شوند كه سابقه  اختلاس، ارتشا،‌سوء استفاده از بيت المال ، دزدي و... را دارد از طرف ديگر جاي تامل بسيار دارد و رخ مي نمايد كه پاي  قسم حضرت عباس به ميان آمده است و دم خروسي كه حضرت عباسي ديده ايمش.

 

استفاده از اشخاص مفسد در اردوگاه اصلاح طلبان به گونه اي است كه آنان  و رسانه هاي مجازي و مكتوب زنجیره ای شان در سال هاي اخير به صورت روزانه بحث مفاسد اقتصادی را علم کرده و در اقداماتي غرض ورزانه مدیریت دولت قبلي را زير سوال مي برند و فریاد مبارزه با مفاسد اقتصادی سر می دهند اما لیست انتخاباتی خود را برای مجلس دهم در دست بنیان گذار فساد اقتصادی قرار مي دهند هر چند دولت اصلاحات اين بستر را ايجاد كرد تا افرادی همچون کرباسچی به مسند قدرت برسند.

 

فردي كه امروزه نقطه ثقل اصلاحات شده است كسي است كه از سوی قاضی غلامحسین محسنی اژه‌ای به اتهام جرایم مالی محاکمه و به 3 سال حبس و 10 سال محرومیت از مشاغل دولتی و جزای نقدی محکوم شد؛ وی از جمله متهم به استفاده از امکانات شهرداری تهران در جهت حمایت از کاندیدای خاص در انتخابات هفتم ریاست جمهوری بود که پیش از محاکمه به اتهام اختلاس مدتی را در بازداشت گذراند.

 

شايد جريان اصلاحات براي ايجاد وفاق و همدلي به دامن چنين فردي دست زده باشد تا اختلافات زيادي كه در اردوگاهشان بين خرده گروه هاي اصلاحات ايجاد شده مبني بر اينكه اصلاح طلبان جديد و جوان همه چيز را در تندروي محض و تخريب همه جانبه هرچيزي مي دانند، از بين ببرند و اين  نظر را داشته باشند كه بايد از آخرين امكان (نمك) براي سرپوش زدن از افتضاحات پيش روي خود استفاده كنند غافل از اينكه بدانند اين نمك گنديده است.

 

نهايتاً اين اقدامات باعث شده بر خي از چهره هاي شاخص اصلاحات خود را از اين جريان جدا كرده و زير علم اين جريان بگويند اين اولین انتخابات نظام نيست كه برگزار می شود و نباید از افراد تندرو و دارای سابقه فساد اقتصادی و اخلاقی در جناح ها استفاده کرد زيرا اين تلاش های بی خود و بی جهت در راستای منافع نظام نيست.

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی