نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آذر 1396 - 13:53
آیین تکریم و معارفه معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که حواشی جالب نوجهی از جمله گشت و گذار مدیران استانی در شبکه های اجتماعی و کنایه های محنایی به معاون سیاسی استانداری را در پی داشت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه معاون قدیم و جدید عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن کنعانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد .

این مراسم برخلاف انتظار حواشی زیادی را در خود جای داد .

اولین حاشیه که معمولا در بیشتر جلسات وجود دارد ، تاخیر در شروع برنامه بود که با 25 دقیقه تاخیر اغاز شد و البته به نظر می رسد مسئولان برگزاری ، ساعت شروع جلسه را با ساعتی که در سالن برگزاری مراسم وجود داشت ، تنظیم کرده باشند اما غافل از اینکه متوجه نبودند این ساعت به دلیل نداشتن باطری ساعت 7:43 را نشان می دهد .

مدعوین این مراسم که بیشتر آن ها اعضای شورای اداری استان بودند به دلیل تاخیر در آغاز برنامه ، به نظر می رسید دچار بی حوصلگی شده بودند ، سعی می کردند خودشان را با گوشی همراه خود و گشت و گذار در فضای مجازی سرگرم کنند .

پس از صحبت های ابتدایی مجری برنامه ، معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اولین کسی بود که به سخنرانی پرداخت و به نظر می رسید که در دقیقه 90 این کار به او واگذار شده است .

مجید محنایی در همین رابطه گفت :  قرار بود فتاح محمدی صحبت های آغازین را انجام دهد که احتمالا به دلیل محافظه کار بودن آقای معاون سیاسی ، از انجام سخنرانی امتناع کرده است و من هم پذیرفتم که این بار را بر دوش بکشم.

نفر بعدی که پشت تریبون قرار گرفت پژمان نیک اقبالی بود علاوه بر ارائه گزارشی از عملکرد خود صحبت های جالبی را نیز مطرح کرد .

معاون سابق عمرانی استاندار به قانونی در کشور انگلستان اشاره کرد و گفت : مطابق این قانون شهرداران در این کشور در ابتدای دوران مسئولیت خود و در انتهای آن وزن کشی می کنند تا اگر از بیت المال برداشته اند مشخص شود .

نیک اقبالی در ادامه گفت : اگر این قانون در ایران اجرا شود ، شامل حال من نمی شود چرا که از سلامتی خود گذشتم و از 125 کیلوگرم وزن به 85 کیلوگرم رسیده ام و هیچ تعلق خاطری به مسائل مالی و اقتصادی ندارم .

یکی دیگر از حواشی این مراسم کنایه مجید محنایی به مجری برنامه بود .

درحالی که مجری برنامه از استاندار و معاونین وی برای اهدای حکم معاونت عزیز فیلی برای حضور در سن دعوت کرده بود ، اما نامی از  معاون امور اقتصادی استاندار نیاورد اما محنایی به روی سن می آید و به حالت مزاح گونه به مجری گفت : " ما رو دعوت نکردید اما خودمون اومدیم " .

در پایان این مراسم از طرح گرافیکی که توسط مدیر جدید حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد و با عکسی از پژمان نیک اقبالی طراحی شده بود ، رونمایی شد و هر یک از مسئولین استانی بر روی این تابلو دل نوشته ها و یادگاری های خود را برای معاون سابق نوشتند .

استاندار اولین شخصی بود که جمله یادگاری خود را بر روی این تابلو نوشت و نکته جالب توجه یادگاری نوشتن نیک اقبالی برای خودش بود!

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی