نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. بهمن 1396 - 12:22
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده مرحومه ملک زاده؛
امیدوارم یک دارالقرآن به نام خانم ملک زاده در بهمئی تاسیس شود/هدف ما جاوید ماندن نام این بانوی قرآنی است
نویسنده: 
سید علمدار تقوی
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده بانوی قرآنی بهمئی که بر اثر تصادف به همراه سه تن از فرزندان خود فوت کرد، خواهان تاسیس یک دارالقرآن به نام این مربی و حافظ قرآن شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده مرحوم زیبا ملک زاده، حافظ و مربی قرآنی شهرستان بهمئی دیدار کرد.

سردار یداله بوعلی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره این  بانوی حافظ، مربی و مروج قرآن، گفت: خانم ملک زاده شخصیتی شایسته، با انگیزه و موثر در ترویج فرهنگ قرآنی بود که در سطح شهرستان بهمئی به خوبی شناخته شده است.

فرمانده سپاه فتح استان در ادامه خاطرنشان کرد: حقیقتا از مرگ این بانوی قرآنی خیلی متاثر و ناراحت شدم و وظیفه خود دانستم در اولین فرصت که به شهرستان بهمئی سفر کردم، به رسم ادب و برای ادای احترام، نزد خانواده ایشان بیایم.

سردار بوعلی گفت: ثمره تلاش های این بانوی قرآنی را امروز در سرکشی از حلقات قرآنی شجره صالحین شهرستان بهمئی در بخش خواهران مشاهده کردم.

خانم ملک زاده قبل از وفات 7 حلقه قرآنی داشت که اکنون این حلقه ها به 11 حلقه رسید ؛این جوش و خروش و اشتیاق برای یادگیری مفاهیم قرآنی نشان از زنده بودن یاد و خاطره خانم ملک زاده است.

 این مقام ارشد استانی در ادامه خطاب به شوهر خانم ملک زاده گفت: مصیبت از دست دادن همسر و سه فرزند جنابعالی مصیبتی سنگین بود که از خداوند متعال برای شما صبر مسئلت دارم و با توجه به اینکه امروز سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) است، امیدوارم همسر جنابعالی مورد شفاعت حضرت زینب(س) قرار بگیرد.

سردار بوعلی تصریح کرد: خانم ملک زاده بانویی شایسته و با انگیزه بود ؛وقتی از حلقات قرآنی ایشان بازدید می‌کردم، از نزدیک شاهد علاقه و اشتیاق و انگیزه بالای ایشان بودم.

سردار بوعلی گفت: امیدوارم روزی برسد که یک دارالقرآن خواهران به نام خانم ملک زاده در شهرستان بهمئی تاسیس شود ؛اگر عده ای دلسوز و پیگیر باشند این کار به نتیجه می رسد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هدف ما جاوید شدن نام این بانوی قرآنی است، گفت: اگر یک خیر زمینی برای ساخت دارالقرآن هدیه کند، کار زودتر به نتیجه می رسد اما با این حال سپاه با جدیت پیگیر این موضوع می شود.

سردار بوعلی در پایان این دیدار تابلوی ضریح مطهر حضرت اباعبدالله(ع) را به رسم یادبود به جباری، همسر خانم زیبا ملک زاده اهدا کرد.

 
به گزارش خبرنگار آوای ماغر خانم زیبا ملک زاده، حافظ  قرآن و از مربیان و بانی حلقه های قرآنی در شهرستان بهمئی بود که بر اثر سانحه تصادف رانندگی به همراه سه تن از فزندان خود(فاطمه امیدی، زهرا امیدی و حلما امیدی) فوت کردند.
تصاویر بیشتر:
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا