نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. بهمن 1396 - 7:53
حواشی و جزئیات سفر مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان بهمئی؛
اداره ورزش و جوانان بهمئی مستقل شد/علوی:وارث بدهی مدیران قبل هستم
نویسنده: 
سید علمدار تقوی
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در سفری که امروز به شهرستان بهمئی داشت، تصمیمات خوبی برای ورزش این شهرستان گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از ظهر امروز مهمان شهرستان بهمئی بود.

سید محمدتقی علوی به همراه چند نفر از معاونین و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان ظهر امروز با فرماندار بهمئی دیدار کردند.

علوی در این دیدار با اشاره به مشکلات برق مجموعه تربیت بدنی شهر  لیکک، قطع و وصل مداوم آن و بدهی 27 میلیون تومانی این مجموعه به اداره برق، گفت: تنها در استان کهگیلویه و بویراحمد این همه مشکلات بدهی قبوض مصرفی در اماکن ورزشی داریم.

وی خاطرنشان کرد:باید جوانان در محیط های ورزشی تربیت شوند تا آسیب های اجتماعی به حداقل برسد.

علوی افزود: از ابتدای ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال اجرای برنامه های شاخص و بزرگ ورزشی برای استان بودم اما زیر ساخت های ورزشی استان برای اجرای برنامه های متفاوت و شاخص مهیا نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه بنده از ابتدای ورود به اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد میراث دار بدهی های مدیران قبلی بودم.

علوی با اشاره به ماهیت اجتماعی و فرهنگی ورزش، تصریح کرد: نباید جلوی فعالیت های ورزشی را به خاطر مطالبات بگیریم، هر چند ادارات دیگر هم حق دارند مطالبات خود را وصول کنند اما باید برای حل این مشکل راه حلی منطقی پیش بگیریم.

فرماندار بهمئی در این نشست با اشاره به اینکه مشکل برق مجموعه ورزشی شهر لیکک تنها در مرکز استان و با تصمیم مسئولان استانی برطرف می شود، از مدیرکل ورزش و جوانان خواست نشستی در این زمینه با مدیرعامل برق استان داشته باشد.

علوی با بیان اینکه در صورت تعدیل بدهی و لحاظ کردن خاموشی برخی ساعت برق دیماند، توان پرداخت تا مبلغ 15 میلیون تومان هزینه برق مجموعه را داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از مسئولان شهرستانی خواست برای تعدیل هزینه ها نامه ای با مستندات کارشناسی به اداره کل ارسال کنند تا این مشکل را با مسئولان استانی حل کند.

علوی با گلایه از قطعی مداوم برق مجموعه تربیت بدنی شهر لیکک، افزود: اگر دو اداره مشکل دارند نباید مردم متضرر شوند.

وی تصریح کرد:  در شرایطی که بنده دنبال احداث و توسعه پروژه های ورزشی

شهرستان بهمئی هستم اما مسئولان اینجا دلسوزی لازم را برای ورزش ندارند و به قول معروف: یک سوزن به خودتان بزنید، یک جوالدوز به دیگران.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از ابتدای ورود به استان با درخواست مستقل شدن اداره ورزش و جوانان بهمئی توسط مسئولان، به آنها قول دادم که نهایت تلاشم را در این راستا داشته باشم.

علوی افزود: در دیدار اخیری که با مسئولان وزارت ورزش و جوانان داشتم، این مجوز را گرفتم که نمایندگی را از سر در اداره ورزش و جوانان شهرستان حذف کنیم و این اداره از نمایندگی خارج شود.

وی با اشاره به لزوم طی شدن روال اداری برای استقلال کامل این اداره گفت:چارت تشکیلاتی با طی کردن روال اداری و بکارگیری نیرو توسط آگهی های استخدامی قانونی  تکمیل می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه این نشست از کلک زنی زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستای آب الوان به پیشنهاد مسئولان شهرستان خبر داد.

امام جمعه شهر لیکک در این نشست از مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد  خواست تا یکبار برای همیشه مشکل بدهی اداره ورزش و جوانان بهمئی به اداره برق را حل کند، گفت: ورزش بهمئی از زمان4 فرماندار با همین مشکلات حامل های انرژی مواجه است که انتظار داریم برای حل آن فکر اساسی تر شود.

حجت الاسلام  افروغی تصریح کرد: باید در بحث قرارداها یک ضمانت اجرایی قوی در نظر بگیریم تا مستجران اماکن ورزشی با رعایت قوانین بدهی های خود را پرداخت کنند تا هم ورزش آسیب نبیند و هم واحد حقوقی اداره کل درگیر این موضوعات نشود.

وی در ادامه گفت: جوانان بهمئی در ورزش های فردی استعداد بالایی دارند و خیلی از قهرمانان استان ها و شهرستان های همجوار از بهمئی هستند که  اگر در این زمینه سیاست گذاری دقیق شود این افراد با مدال آوری در مسابقات ملی و بین المللی به آبرویی برای استان تبدیل می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پایان سخنان خود از تلاش برای علمی کردن ورزش در استان با تاسیس دانشگاه علمی - کاربردی ورزش در یاسوج و برگزاری مسابقه های بزرگ همگانی در رده های سنی مختلف در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی