نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. بهمن 1396 - 23:04
بعد از پیگیری و درج یک گزارش در سایت خبری آوای ماغر مبنی بر هدر رفت ده ها مترمکعب آب در شهرک امام خمینی بهمئی، سرانجام اداره آبفای روستایی لوله این روستا را تعمیر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛بعد از اعتراضات مردمی و درخواست رسانه ای کردن مشکل هدررفت روزانه ده ها متر مکعب آب شرب در شهرک امام خمینی بهمئی، خبرنگار آوای ماغر با حضور در این شهرک، مشکل مردم را با تنظیم و انتشار یک گزارش خبری با تیتر"هدر رفت روزانه ده ها مترمکعب آب در شهرکی که آبش جیره بندی است/گلایه اهالی شهرک امام خمینی بهمئی از ماه ها هدررفت آب شرب+تصاویر" به مسئولان شهرستانی و استانی گوشزد کرد.
با وجود اینکه هدررفت آب جیره بندی مردم این شهرک بیش از 6 ماه طول کشید و کسی پاسخگو نبود، سرانجام با درج خبر ، این پیگیری ها نتیجه داد و اداره آبفای روستایی با تعمیر بخشی از لوله مشکل را برطرف کرد.
همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، آسفالت این شهرک که با هزینه کلان و در سخت ترین شرایط بودجه ای کشور احداث شد، در این دوباره کاری خسارت زیادی دید.
با توجه به اینکه در حال حاضر کشور با کمبود اعتبار عمرانی مواجه است، انتظار می رود کارشناسان بیشترین دقت را در اجرای پروژه های عمرانی به خصوص در مناطق محروم داشته باشند تا دوباره کاری ها منجر به خسارات ناشی از بی دقتی کارشناسان نشود.
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی