نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. خرداد 1393 - 8:12
به نام فرهنگ امور غیرفرهنگی را اشاعه ندهید/افراد اهل فساد و فتنه به استان دعوت نشوند
هشدار آیت الله ملک حسینی به مسئولان استان کهگیلویه وبویراحمد
به نام فرهنگ امور غیرفرهنگی را اشاعه ندهید/افراد اهل فساد و فتنه به استان دعوت نشوند
نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: به مسئولان استانی توصیه می کنم که به نام مسائل فرهنگی مبادا امور غیرفرهنگی را در استان اشاعه دهند.

به گزارش چهارفصل ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عصر دیروز در جمع عزادارن مسجد صاحب الزمان شهر یاسوج به اتفاقات صورت گرفته طی مدت اخیر در مرکز استان اشاره کرد و گفت: امروز اگر کسی دفاع از کسی می کند شعاری فراتر  ازفرمایش  رهبری ندهد.

ملک حسینی در ادامه افزود: ژست سیاسی گرفتن دور شدن از قاعده ها و شاکله های انقلاب و تشیع است.

خجالت کشیدم از استانی باشم که برای برنامه ریزی فرهنگی به تقویم نگاهی نشود

وی در ادامه به بنر های نصب شده در سطخ شهر یاسوج مبنی بر در دعوت از خوانندگان موسیقی در روز شهادت حضرت امام موسی بن جعفر(ع) اشاره کرد و اظهارداشت: من با دیدن تابلویی در دعوت از خواننده موسیقی در روز شهادت امام موسی بن جعفر، خجالت کشیدم از شهر و استانی باشم که برای برنامه ریزی های خاص به نام برنامه ریزی های فرهنگی نگاه به تقویم نشود.

نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: به لطف خدا مسئولان گوش کردند و این قضیه سریع جمع شد.

یادمان نرود که برای چه انقلاب کردیم

آیت الله ملک حسینی در ادامه تاکید کرد:" مکر امروز یادمان رفته که انقلابمان برای چیست؟ دین مان از ما چی می خواهد؟ چرا تلاش می کنیم که جامعه مان را مسخ کنیم."

وی افزود: چرا باید تلاش کنیم که  جای پاکی ها را با ناپاکی ها در جامعه  عوض کنیم .

نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد:  به مسئولان استانی توصیه می کنم که به نام مسائل فرهنگی مبادا امور غیرفرهنگی را در استان اشاعه دهند.

افراد اهل فساد و فتنه به استان دعوت نشوند.

وی در ادامه به  دعوت از افراد اهل فساد و فتنه توسط مسئولان سیاسی استان کهگیلویه و بوراحمد برای سخنرانی در یاسوج اشاره کرد اظهارداشت: به مسئولان سیاسی استان توصیه می کنم اگر  کسانی به استان  از هر فکر و سلیقه و جناحی دعوت می شود تا در دانشگاه ها و مساجد سخنرانی کنند باید اهل فکر باشند نه اهل فساد وفتنه !

آیت الله ملک حسینی گفت: به نظر من امروز اگر به بهانه اینکه نشاط سیاسی به جامعه داده شود کسانی برای سخنرانی دعوت می شوند که مناسب توسعه فضای سیاسی و انبساط فکری نیستند لذا باید چنین اموری در استان ترک شود.

نشاط سیاسی با افراد اهل فکر و اندیشه دنبال شود

ملک حسینی تاکید کرد:اگر مسئولان میل دارند فضای باز سیاسی را توسعه و انبساط دهند خوب است  اما به شرطی که بحث های مطرح شده توسط اصحاب فکر و اندیشه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه اظهارداشت: مدتی است استان آرام شده و فتنه سیاسی در ان کم شده و کسانی به نام اپوزوسیون در دایره اعتدال ،اصلاح طلبی و جناح دیگر دست به ناآرامی در استان ننماید.

مسئولان به جای برگزاری کنسرت، شیب تند بی حجابی را کنترل کنند

وی در ادامه به شیب تند وضعیت بی حجابی در استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امروز با وجود شیب تند بی حجابی در استان چه اصراری وجود داردکه مسئولان به عنوان اینکه فلان چیز فرهنگی فرهنگ و از مقوله فرهنگ است اجازه دهند در سالن هایی پسر و دختر به صورت مختلط جمع شوند و تعداد انگشت شماری سر برهنه فضای استان را زشت کنند.

آیت الله ملک حسینی تاکید کرد: مسئولان استانی به جای اینکه در برابر این شیب تند نکبت بار بی حجابی در استان بایستید و غیرت بکشند دست به برگزاری کنسرت هایی که کار های خلاف شرع در آن مشاهده شده  می زنند.

متدین باید همیشه زنده باشد

وی در ادامه اظهار داشت: کسانی که دغدغه دین دارند زنده باشند و این دغدغه باید همیشگی باشد نه فقط مربوط به امروز باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه تاکید کرد:  متدین باید همیشه زنده و هر زمان  کار خلاف شرعی را از کسی دید تذکر با اصول امر به معروف و نهی از منکر با آداب قانونی را دنبال کند.

زیر سایه قانون لذت مند و شعور مند زندگی می کنیم

وی به عمل به قانون در جامعه توسط همه اقشار در جامعه اشاره کرد و گفت: همه ما در جامعه زیر سایه قانون لذت مند و شعور مند زندگی خواهیم کرد.

مراسم شهادت حضرت امام موسی بن جعفر(ع) در یاسوج باشکوه تر از شیراز

وی در پایان به برگزاری مراسم  باشکوه شهادت حضرت امام موسی بن جعفر(ع) در یاسوج اشاره کرد و گفت: سینه زنی مردم شهر یاسوج در روز شهادت حضرت امام موسی بن جعفر(ع)  باشکوه تر  از شهر شیراز برگزار شد.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی