نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. تير 1393 - 9:09
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: حضور حجت‌السلام آقاتهرانی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد صرفاً مسائل اخلاقی و تربیتی بود و هیچ ربطی به مسائل سیاسی نداشت.

به گزارش چهارفصل ،ستار هدایت‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به حضور حجت‌السلام آقاتهرانی در یاسوج، اظهار کرد: در راستای سال اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی هئیت جوانان حسینی و حسینیه امام علی(ع) از حجت‌السلام آقاتهرانی که از علمای اخلاق برای حضور در استان دعوت کردند.

نماینده بویراحمد و دنا در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: دعوت از علمای اخلاق و دینی از کارهای موثر فرهنگی است که جوانان مذهبی انجام می‌دهند و حضور آقاتهرانی با انگیزه تربیت اخلاقی بود، سایت‌ها و مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در راستای ایجاد فضای معنوی در جامعه تلاش نمایند.

ستار هدایت‌خواه با بیان اینکه آقای آقاتهرانی از من نخواستند که وارد انتخابات شوم، اضافه کرد: رسانه‌ها ذهنیت سیاسی در خصوص حضور شخصیت‌های دینی و اخلاقی ایجاد نکند، یکی از سادات که قرابت خاصی به آقاتهرانی و علاقه‌ای هم به بنده داشت به میل خودش این مسئله را با حجت‌السلام آقاتهرانی مطرح کرد.

هدایت‌خواه در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنانیوز مبنی بر اینکه آیا در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی نامزد می‌شوید؟، گفت: زمان طرح این مسئله نیست و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تبلیغات و ورود زودهنگام به عرصه انتخاباتی در کشور به مصلحت جامعه و مردم نیست.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه گفتن این مباحث که بنده قصد داشته یا نداشته باشم، اظهار داشت: فرصت زیادی تا انتخابات مانده است و فعلاً طرح این اینگونه مسائل ضرورت نیست.

منبع:کبنانیوز

انتهای پیام/گ

انتهای پیام/ک

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا