نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. شهريور 1393 - 9:48
یک استاد دانشگاه در جمع دانشجويان شركت كننده در دوره خط امام در ياسوج،‌ به بررسي نقاط ضعف رژيم صهيونيستي و داعش پرداخت.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از ياسوج، علي اكبر رائفي پور در جمع دانشجويان شركت كننده در دوره خط امام در ياسوج،‌ به بررسي نقاط ضعف رژيم صهيونيستي و داعش پرداخت.

وی با اشاره به نگاه ادیان و مذاهب به بحث آخرالزمان(عج) افزود: تمامی ادیان قایل به آخرالزمان هستند؛ اما نگاه آنها به منجی آخرالزمان(عج) متفاوت است.

این کارشناس مباحث مذهبی تصریح کرد: ایوانجلیست ها معتقدند در آخرالزمان مسیح تحت شرایطی ظهور می‌کند، اهل سنت معتقدند که منجی هنوز متولد نشده و یهودیان به ظهور ماشیح بن دیوید که همان مسیح است، معتقدند و اعتقاد دارند که مسیح آخرالزمان مسیح بن مریم نیست؛ اما مسیحیان معتقدند همان مسیح بن مریم است که غایب است.

رائفی پور ادامه داد: مسیحیان ایوانجلیسم می‌گویند ما باید جنگ آرمان گدون را رقم بزنیم تا یهودیان در ارض مقدس جمع شوند که سه چهارم ان ها کشته می شوند و یک چهارم باقی می مانند که یا مسیح را می پذیرند یا توسط مسیح کشته می شوند.

به ظهور در کتب دینی ادیان مختلف پرداخت و گفت: مسحیان معتقدند منجی پسر خداست ولی در انجیل، منجی پسر انسان معرفی می شود و چنین نگاشته می شود: من وپسر خدا می آییم که منظور امام زمان و مسیح است.

وی به بررسی چیستی داعش پرداخت و گفت: یهودیان در مورد داعش کتاب‌هایی نوشتند و با آنالیز روایات شیعه و تطبیق آنها با روایات خودشان، روایات جعلی جدیدی درست کردند که آنها را در رسیدن به هدفشان یاری کند.

این تحلیل گر سیاسی افزود: به طور مثال روایاتی بیان می‌کند که در آخرالزمان پرچم‌های سیاهی از خراسان بلند می‌شوند و اکنون داعش با پرچم سیاه حضور دارد و می‌گویند منتظران با پرچم سیاه ظهور کردند؛ یعنی دشمنان امام زمان را یاوران امام زمان جلوه می‌دهند.

وی ادامه داد: می گویند در عراق دجال حکومت خواهد کرد که همراه او پیغمبری دروغین است که به این معناست که دجال امام زمان و پیغمبر دروغین نیز مسیح است.

رائفی پور به تلاش یهودیان صهیونیست برای مقابله با پیشرفت اسلام اشاره کرد و گفت: یهودیان تخمین زده‌اند که تا 15 سال دیگر اسلام در سراسر اروپا حاکم می‌شود و چون دین اسلام مانع پیشبرد اهداف آنها است، با استفاده از روش‌های متفاوتی باعث تنفر یا بیزاری مردم از پیامبر و دین اسلام شدند.
 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی