نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1393 - 10:54
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: بسیج متعلق به یک حزب و گروه خاص نیست بلکه متعلق به تمامی آحاد جامعه و مردم است و همین موضوع سبب پیروزی و سربلندی بسیج در تمامی میدان ها بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از بویرخبر، سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی در پانزدهمین نشست شورای اداری استان که مصادف با فرارسیدن هفته بسیج برگزار شد، در ابتدای صحبت های خود از استاندار و تمامی مسئولان استانی که در مدت یک ماهه حضورش در استان کهگیلویه و بویراحمد از وی استقبال خوبی داشتند تقدیر و تشکر کرد.

 

فرمانده سپاه فتح سپس با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت: آنچه که برای ما مهم بوده این است که عنوان بسیج و تفکر بسیج برگرفته از کتاب آسمانی قرآن مجید است.

 

وی در ادامه به بیان ویژگی های نهاد بسیج درجامعه پرداخت و افزود:بسيج، عبارت است از مجموعه اي که در آن، پاکترين انسانها، فداکارترين و آماده به کارترين جوانان کشور، در راه اهداف عالی اين ملت و براي به کمال رساندن و به خوشبختي نائل کردن اين کشور، دور هم جمع شده اند.

 

بسیج، داعیه دار ارزش های انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه بسیج را داعیه دار ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود:به گفته مقام معظم رهبری، بسيج مجموعه اي است که دشمن را بيمناک و دوستان را اميدوار و خاطرجمع مي کند.

 

رمز موفقیت جامعه، داشتن تفکر بسیجی است

بوعلی در ادامه رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی از صدر تا کنون را داشتن تفکر بسیجی و بسیجی گونه زندگی کردن دانست و ابراز داشت: بسيج درحقيقت، مظهر يک وحدت مقدس، ميان افراد ملت بوده که برکات و اندیشه های آن از زمان هشت سال دفاع مقدس تا کنون بر کسی پوشیده نیست.

 

وی با بیان اینکه همه ميدان هايي که بسيج در آن حضور پيدا کرده است، ميدانهاي ملی و فراجناحی بوده است، گفت: بسیج متعلق به یک حزب و گروه خاص نیست، بلکه متعلق به تمامی آحاد جامعه و مردم است که در تمامی میدانها سربلند و پیروز بیرون آمده است.

 

فرمانده ارشد نظامی استان ادامه داد: بسیج چه در دوران 8 سال دفاع مقدس و چه در مبارزه با گروهگ های تروریستی و چه در برهه کنونیِ مبارزه با جنگ نابرابر دشمن از طریق شبیخون فرهنگی، وفاداری و اقتدار خود رابه رخ دشمنان این نظام کشیده است.

 

تفکر بسیجی به آن سوی مرزها رفته است

بوعلی پیرورزی های شکوهمند و با افتخار نیروهای مردمی در عراق، سوریه و فلسطین بر علیه گروهک های ترویسیتی و رژیم غاصب اسرائیل را الگو گرفته از بسیج دانست و ابراز داشت: اگر امروز ما می بینیم که در کشورهای عراق و سوریه مردم این کشور ها بر گروهک های تروریستی فائق می آیند، به واسطه همین تفکر ناب بسیج است.

 

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در مدح نهاد بسیج پرداخت و گفت: معظم له در بیانات گهر بار خود در مدح بسیج گفته اند، بسيج در واقع، مظهر عشق، ايمان، آگاهي، مجاهدت و آمادگي کامل، براي سربلند کردن کشور و ملت است.

 

بسیج دنباله روی فرهنگ بزرگ عاشورا است

فرمانده سپاه فتح در ادامه با بیان این موضوع که بسیج دنباله روی مکتب سرخ حسینی است ، اظهار داشت: بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست.

 

بوعلی با بیان اینکه بسیج اهل آباد کردن است اما اهل دنیا نیست، خاطر نشان کرد: کاری که بسیج در این سه دهه برای نظام و انقلاب انجام داده در دنیا بی‌نظیر بوده و مسیر حرکت نظام را هموار ساخته است.

 

نیاز امروز جامعه داشتن تفکر بسیجی است

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به اینکه نیاز امروز جامعه توجه به تفکر و فرهنگ بسیجی است، گفت: همه ما مسئولیم در جهت ترویج این فرهنگ و انتقال آن به نسل‌های آینده تلاش کنیم.

 

وی ادامه داد:بسیج تنها در دوران جنگ افتخار آفرینی نکرده، بلکه امنیت عمومی و فرهنگی جامعه مرهون تلاش بسیج است.

 

بوعلی در ادامه به نقشه شوم دشمن در برهه کنونی با استفاده از جنگ نرم اشاره داشت و گفت: دشمن امروز در جبهه نابرابر جنگ نرم، به دنبال مطرح کردن اسلام آمریکایی در منطقه را دارد.

 

خط مقدم امروز بسیجیان، مبارزه در سنگر های جنگ نرم است

وی با بیان اینکه امروز می طلبد مردم بیش از گذشته در سنگرهای جنگ نرم با الگوگیری از تفکر بسیجی در برابر این جنگ نامنحوس دشمن بایستند،خاطر نشان کرد: دشمن، امروز اصل نظام، اسلام و انقلاب را هدف قرار داده است.

 

فرمانده ارشد نظامی استان به توطئه های جدید دشمنان در منطقه اشاره داشت و گفت: امروز دنیای غرب با توطئه گری های خود در منطقه در صدد فروپاشی دنیای شرق برای رسیدن به اهداف خود بوده که نمونه باراز آن به راه انداختن گروهک تروریسی طالبانیسم،داعشیسم وصیهونیسم است.

 

تمامی فساد جهانی از آستین صهیونیزم بیرون می زند

بوعلی با بیان اینکه امروز تمامی فسادجهانی و گروهک های تروریستی از آستین صهیونیزم جهانی بیرون می زنند،گفت: غرب و صهیونیست امروز به دنبال فروپاشی نظام اسلامی و مخدوش کردن چهره واقعی اسلام در منطقه و جهان است، که می طلبد بسیجیان ما با یک عزم و تفکر بسیجی، چهره آنان را به خاک بمالند.

 

فرمانده سپاه فتح استان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه کسانی که در غرب به دنبال انحطاط و فروپاشی شرق بودند، امروز به دنبال راه انداختن اسلام آمریکایی و نشان دادن چهره ای خشن از شیعه و لطمه زدن به وحدت مسلمان هستند،ابراز داشت: امروز استکبار جهانی به دنبال معرفی اسلام آمریکایی به جای اسلام واقعی در منطقه با خودزنی در کشورهای اسلامی است و اصل وحدت را در این کشورها نشانه گرفته است.

 

سرداربوعلی
 
سرداربوعلی
 
سرداربوعلی
 
سرداربوعلی
 
سرداربوعلی
 
سرداربوعلی
 
سرداربوعلی
 

سرداربوعلی

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی