نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آذر 1393 - 13:05
معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان در جمع خبرنگاران به برگزاری جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی استان کهگیلویه وبویراحمد در اسفند ماه 93 خبر داد.

  به گزارش چهارفصل، صبح امروز  نشست خبری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با  حضور تعداد کمی از اصحاب رسانه به دلیل عدم آگاهی از برگزاری برنامه استانی گرامیداشت هفته بسیج در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

علی تاج‌الدینی در جمع خبرنگاران به برگزاری جشنواره  رسانه و نظم و امنیت عمومی استان کهگیلویه وبویراحمد  در اسفند ماه 93 خبر داد.

 

وی گفت: در جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی استان کهگیلویه وبویراحمد به دنبال گسترش  و تعامل هرچه بیشتر واحدهای مختلف نیروی انتظامی با رسانه‌ها هستیم تا بتوانیم زمینه های بیشتری  را برای ارتقای امنیت جامعه برداریم.

 

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه به جمع آوری آثار رسانه های استان برای شرکت در این جشنواره خبر داد و گفت: رسانه های استان کهگیلویه وبویراحمد که دارای مجوز قانونی برای فعالیت هستند می توانند آثار خود در را در قالب خبر،گزارش و مصاحبه در موضوعات ظرافیت شناخت اخبار و حوادث ، رخداد ها، سهم رسانه ها در تعامل پلیس با مردم ، ابعاد جامعه شناختی جرم ها و ..برای این جشنواره ارسال نمایند.

 

وی ابراز داشت: رسانه های استان آثار مربوط به رسانه  خود در موضوعات مربوطه را در بازه زمانی 30 دی ماه 92 تا 30 دی ماه 93 جمع آوری و به معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان واحد اطلاع رسانی واقع در خیابان  جمهوری اسلامی شهر یاسوج پایین تر از بانک قوامین تحویل دهند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی