نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1393 - 11:52
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج سومین یادواره شهید گمنام این دانشگاه با حضور سخنرانان و ذاکران اهل بیت در مسجد الغدیر این دانشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمد عبدالحسینی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج درگفتگو با خبرنگار بویرخبر با بیان اینکه برگزاری یادو خاطره شهداء کمتر از خود شهادت نیست، ابراز داشت: سومین یادواره شهید گمنام به مناسب خاکسپاری شهید گمنام در این مرکز علمی، در مسجد الغدیر دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که در این یادواره نوارنی سخنرانان و ذاکرین اهل بیت حضور خواهند داشت، ابراز داشت: در این یادواره گرجی زاده و بزرگمهر از یادگاران هشت سال ایستادگی و مقاومت به روایت گری هشت سال زمان جنگ خواهند پرداخت.

 

 عبدالحسینی درجات شهدا را احیای عند ربهم و رسیدن به بالاترین نیکی‌ها که همان شهادت در راه خدا و رسیدن به مقام قرب الهی است، برشمرد و گفت: ما در قبال خون پاک شهیدان مسئولیم و وظیفه ما پاسداری از آرمان‌ها و اهداف مقدس شهدا و پیروی از ولایت‌فقیه است.

 

مسئول بسیج دانشجویی در ادامه با اشاره به مظلومیت و گمنام بودن شهدای گمنام ،با ابراز گلایه از برخی مسئولان در ساماندهی قبور شهدای گمنام این دانشگاه گفت:یکی ازمشکلات بارگاه این شهید والامقام در این دانشگاه، بودن مشکلاتی است که هنوز مسئولان بر سر وعده خود برای حل آن تدبیری ننموده اند.

 

وی در پایان سخنان خود زمان و برگزاری این یادواره را امروز سه شنبه 11آذر ماه  دانست و گفت: این یادواره با حضور دانشجویان و مهمانان استانی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی