نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. دى 1393 - 9:41
يك بانوي فعال سیاسی كهگيلويه و بويراحمد گفت: زنان به دليل بصيرتي كه داشتند در ترغيب مردان براي حضور در اين جريانات نيز اثر گذار بودند و اگر حضور زنان در 9 دي نبود چنين حماسه باشكوهي خلق نمي شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مريم گشتاسبي نژاد در گفت و گو با سايت زنان استان كهگيلويه و بويراحمد(ايل بانو) با اشاره به نقش زنان در حماسه 9 دي افزود: نقش زنان در حماسه 9  دي كمتر از 22 بهمن نيست و پر رنگ تر و به ياد ماندني است.

 

 

وي حضور زنان در حماسه 9 دي را  واقعه اي ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي دانست و بیان کرد: پايداري و استقامت زنان مسلمان ايران در راه حفظ ارزش ها و آرمان ها و حراست از اعتقادات ستودني است چرا كه زنان در طول تاريخ اثبات كردند كه در تمام صحنه ها اعم از نظامي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي كمتر از مردان نبوده اند.

 

 

اين بانوي فعال سیاسی كهگيلويه و بويراحمد تصريح كرد: نمونه بارز نقش و حضورگسترده بانوان در طول 8 سال دفاع مقدس و پشتيباني آن ها از نظام و ولايت فقيه در تمام عرصه ها بوده است.

 

 

وي ابراز داشت:حماسه 9 دي روز بزرگ در تاريخ انقلاب اسلامي است روزي كه ملت سر افراز ايران در تجمع بزرگ و ميليوني خود استكبار جهاني را به زانو درآورد و با حركت خودجوش در دفاع از آرمان هاي و ارزش هاي اسلامي به خيابان ها آمدند و بار ديگر از حريم ولايت دفاع كردند و به آن لبيك گفتند.

 

گشتاسبي نژاد  9 دي را  روزي فراموش نشدني برای  ملت ایران دانست و افزود: روز 9 دي 88 زنان و مردان ایران اسلامی براي صيانت از اعقتادات نظام و ولايت فقيه خود با عزمي راسخ و با صلابت پا به ميدان گذاشتند.

 

انتهاي پيام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا